Nedtelling til uke 12 <3

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Her kan vi ha nedtelling mot uke 12, som er en litt magisk grense :) de sier jo at risikoen av abort avtar jo nærmere uke 12 man er, og etter ule 12 skal man være ganske sikker!

8 uker igjen :)

Jeg er SÅ delt! I det ene øyeblikket er jeg overlykkelig over flere ting; Vi har fått full klaff på første forsøk, i likhet med det andre barnet vårt, det passer perfekt med april for vår del, dette er siste gang jeg skal gå gravid og ha den fæle kvalmen hengende over meg, og det er så deilig å telle ned til den går over!

På den andre siden henger alt i løse lufta og jeg er altfor var på å kjenne etter symptomer på spontanabort, slik som jeg hadde første gangen, før datteren vår. Håper jeg klarer å slappe av litt mer veldig snart ;) Det er jo så deilig å bare kunne glede seg! <3

Krysser fingrene for at det går bra med alle her :) jeg har ikke opplevd sa, men litt nervepirrende er det likevel.. Går med en liten frykt i magen, men den blir mindre for hver dag som går, og jo nærmere jeg kommer tre mnd.. Då to måneder med spenning!

Er litt rart egentlig! Jeg blir verre for hver gang :/ med første tok jeg det som en selvfølge at det gikk bra, med andre hadde jeg mer tanken om at jeg hadde ett barn, skulle jeg være så heldig å få ett til? Og nå tredje gangen er jeg enda mer var på den følelsen :/
Men jeg passer på å ikke lese om andre som har mistet nå i denne perioden, hjelper meg littegrann å være i min egen boble på dette:)

En kjempe spennende tid framover. Krysser fingrene for at det går bra med meg selv og alle andre her inne:) har vært prøver i 6 år. Gravid 1 gang men SA føre jul. Positiv test I dag 1 uke etter jeg egentlig hadde termin sist, og positiv test 3 uker føre planlagt oppstart av icsi:)

Små redd og glad, har jeg enda 8 uker og 3 dager til jeg når magiske 12:)
Håper vi nå skal komme forbi uke 12, og få frisk og fin baby i april!
Alle gode ting er 3 sier de!! ♥

Veldig spennende tid ja! Med førstemann gikk alt helt fint og jeg var ikke så nervøs. Nå, etter en SA, tar jeg virkelig ingenting for gitt :/ gleder meg til 21.sept, da er jeg 12 uker og ting er litt sikrere!! :)

Veldig spennende tid ja! Med førstemann gikk alt helt fint og jeg var ikke så nervøs. Nå, etter en SA, tar jeg virkelig ingenting for gitt :/ gleder meg til 21.sept, da er jeg 12 uker og ting er litt sikrere!! :)

Skjønner hva du mener. Hadde ma nå i juni og BO januar 2014. Så gleder meg veldig til 24.sept!:) og håper alt går bra til da :)
Er lova oppfølging så håper jeg får det :)

Skjønner hva du mener. Hadde ma nå i juni og BO januar 2014. Så gleder meg veldig til 24.sept!:) og håper alt går bra til da :)
Er lova oppfølging så håper jeg får det :)
Ja, er jo liksom ikke så mye vi kan gjøre fra eller til uansett :) måtte dagene gå fort!!

Krysser fingrene for at spirene våre vokser og utvikler seg i 9 mnd! Jeg er 12 uker på vei 19 september, så det er min første milepæl :)

7 uker igjen:) Jeg kommer nok ikke til å føle meg trygg før etter ordinær ul i uke 18, da vi mistet i uke 15 sist...

Går "grensen" ved 12+0 eller 13+0? Vet selvfølgelig at det ikke er noen absolutt grense, men jeg har også behov for å telle ned etter SA i mars..

Back
Topp