Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til1 time

TakkLykke til![]()
Det var leit å høreTakkDet gikk ikke som planlagt, ingen hjertelyd, og ble målt 1 uke tidligere.. så krysser fingra på at det fortsatt kan gå min vei
håper de finner hjertelyd når du skal inn igjen Tusen takk, håper det jeg ogsåDet var leit å høre![]()
håper de finner hjertelyd når du skal inn igjen
![]()

Så trist å høreTakkDet gikk ikke som planlagt, ingen hjertelyd, og ble målt 1 uke tidligere.. så krysser fingra på at det fortsatt kan gå min vei
Krysser fingrene for deg! Hvor langt skulle du egentlig vært på vei? 
Takk..Så trist å høreKrysser fingrene for deg! Hvor langt skulle du egentlig vært på vei?
![]()
egentlig skulle jeg vært 7+1 i dag, alt er der og på plass liksom.. mangler bare hjertelyd ..Skjønner! Håper virkelig det ordner segTakk..egentlig skulle jeg vært 7+1 i dag, alt er der og på plass liksom.. mangler bare hjertelyd ..
Det finnes en termingruppe som heter desember 2025 om du vil snakke med de som er like langt på vei som deg nå, de fleste her i november 2025 er vel rundt 11-15 uker 
Tusen takk, dette forumet er veldig nytt for meg, så fort gjort å havne på grupper som ikke er i samme terminSkjønner! Håper virkelig det ordner segDet finnes en termingruppe som heter desember 2025 om du vil snakke med de som er like langt på vei som deg nå, de fleste her i november 2025 er vel rundt 11-15 uker
![]()
Tror også den gruppa er privat nå, så usikker på hvordan jeg får meg inn der