Nedtelling til tidlig ul

Her har det dessverre gått galt. Var på første ul forrige torsdag. Da var jeg 6+6, men fosteret tilsvarte kun rundtom 6, og det var bare såvidt liv i det. Kom tilbake i dag, og da var MA et faktum. I tillegg hadde hcg sunket fra 57 000 på lørdag til 56 000 på mandag. Dette er mitt 6. svangerskap og 7. foster jeg har mistet på litt over tolv år. Nytt fryseforsøk så snart systemet er i gang igjen. Lykke til!
 
Her har det dessverre gått galt. Var på første ul forrige torsdag. Da var jeg 6+6, men fosteret tilsvarte kun rundtom 6, og det var bare såvidt liv i det. Kom tilbake i dag, og da var MA et faktum. I tillegg hadde hcg sunket fra 57 000 på lørdag til 56 000 på mandag. Dette er mitt 6. svangerskap og 7. foster jeg har mistet på litt over tolv år. Nytt fryseforsøk så snart systemet er i gang igjen. Lykke til!

Uff det er så trist :sad015 Krysser alt jeg har om at det neste gang holder seg og ønsker dere lykke til :Heartred
 
6 dager til neste ul. Har vært på flere pga blødninger men det er like spennende... føler kroppen endrer seg for hver gang og jeg har dager hvor jeg ikke føler meg gravid engang, noe som er veldig skummelt
 
Ble plutselig 1 dag til TUL nr 2. Bestilte time til TUL idag, etter en helg med veldig mye bekymringer. Er kommet til uke 9+1 idag
 
Back
Topp