Nedtelling til termin [emoji1405][emoji1348][emoji1462][emoji1519]❤️[emoji170][emoji177]

14 uker:) Gøy å telle antall hele uker gjennomført på torsdager og hele uker igjen på søndager. 2 merkedager hver uke!
 
Er det flere som deler opp nedtellingen? Jeg pleier i blant å tenke at det totalt er 3 måneder igjen, så om 1,5 måned er det bare 1,5 måned igjen og det er jo ingen verdens ting! [emoji23]
 
Er det flere som deler opp nedtellingen? Jeg pleier i blant å tenke at det totalt er 3 måneder igjen, så om 1,5 måned er det bare 1,5 måned igjen og det er jo ingen verdens ting! [emoji23]
Rett og slett nok til å skremme fanden på flatmark!
 
Jeg tenker det er 9 uker til ferie, så er det 3 uker ferie og når jeg kommer hjem fra ferie, kan jeg for alvor begynne nedtellinga:)
 
Jeg tenker det er 9 uker til ferie, så er det 3 uker ferie og når jeg kommer hjem fra ferie, kan jeg for alvor begynne nedtellinga:)

Ja, da nærmer det seg med stormskritt [emoji1] For øvrig deilig med tre uker ferie rett før! [emoji5]
 
Ja, da nærmer det seg med stormskritt [emoji1] For øvrig deilig med tre uker ferie rett før! [emoji5]
Spørs vel litt på om kroppen fungerer, eller om jeg bare sitter i skyggen og drikker vann med isbiter;-)
 
95
 
Er det flere som deler opp nedtellingen? Jeg pleier i blant å tenke at det totalt er 3 måneder igjen, så om 1,5 måned er det bare 1,5 måned igjen og det er jo ingen verdens ting! [emoji23]

Ja gjør også det. Men det er for å ikke miste motet:p klarer knapt vente til denne graviditeten er over! [emoji1319][emoji1319][emoji1360]
 
:(
Jeg hadde KS med første, haste KS og var ikke kjekk opplevelse. Men nr2 var ikke KS. Men jeg gruet meg noe forferdelig, men fikk snakke med ei jordmor på sykehuset som virkelig roet meg ned. Fikk komme flere ganger å prate. Husker ikke hva hun var spesialist innen, men min jordmor som anbefalt henne. Ring sykehuset og hør med dem er mitt råd❤️
et
Sikkert ikke dumt! Får høre med jordmor nå neste time :) føler jo at mange gruer seg og at eg kanskje er pingle :)
 
101 dager igjen :)

Dvs, bare tre uker igjen av mai (med fridager etc), og så er det bare juni med masse som skjer, og så har jeg kun et par jobbuker i juli før ferie, og etter ferien er det permisjon - og DA er det ikke lenge igjen:hilarious:
 
97 dager. Så fort det går når man driver å teller ned :woot:
 
Back
Topp