Nedtelling til permisjonsstart!

Ranukel

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Nå vet jeg ikke hvor mange av dere som enda jobber, men jeg liker å telle ned til de store milepælene, og termin føles fortsatt litt lenge til - så håper flere hiver seg med til å telle ned til permisjonsstart? :D

Jeg starter permisjonen 12.mars, så i dag er det 22 dager igjen! :D

Permisjonsstart 28. mars her, men jeg teller heller ned til siste arbeidsdag som er 22. mars (da tar jeg påskeferie :-) )! 32 dager igjen :-)

Jeg vil starte permisjonen nå! Er så lei jobben og føler jeg ikke klarer å gjøre noe ordentlig. Starter permisjonen i påskeferien, siste arbeidsdag 18.3.

Er sykemeldt, så er allerede litt i permisjonsmodus... Men permisjonen min starter 2. April:)

Er nå blitt sykemeldt fra jobben, som er bare en helgestilling. Er i praksis i fire uker til, har nedtelling til påske når jeg er ferdig! Kjenner jeg er sliten nå og at det er tungt. Permisjon begynner 5.april, så er en stund til..

Jeg starter permisjonen min egentlig 14mars men har siste vakta mi 11 mars!:D så teller ned til 11:p da er det 21 dager igjen:D

Jeg har siste arbeidsdag 11.mars jeg og, men skal jo jobbe den dagen også, så derfor regner jeg fra 12 mars, hehe.. :p

Føler permisjonen begynner 15.15 når jeg går av vakt jeg :p derfor teller jeg til 11.mars:p jeg jobber turnus, så hadde jeg jobba kvelden hadde jeg følt 12!:p

6 uker igjen! Teller uker jeg, ellers blir det så forferdelig mange dager... :P

25.mars!!! :D

Det er vel nøyaktig 5 uker til idag. :)

32 dager igjen gleder meg til å kunne roe helt ned å være ferdig med alt som skal gjøres på jobb :)

Tjuvstarta og tok permisjon i januar, noe som er fullt mulig når man er student :p men det betyr at jeg må på igjenn på studiet til samme til neste år. Skal muligens ha et par uker på skolen i mars og en eksamen i mai, men på papiret er jeg i permisjon :)

Back
Topp