Nedtelling til permisjonen!

Venterispenning 24

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Flere som begynner å glede seg veldig til å gå ut i permisjon nå? Jeg gjør i hvertfall det! Tenkte derfor at vi kunne ha en nedtelling med arbeidsdager igjen til vi går ut i permisjon[emoji6] Jeg er 30% sykmeldt og trekker fra den dagen jeg er hjemme i uken. Har dermed 25 dager igjen på jobb før jeg går ut i permisjon[emoji1]

Har null her og. Har ikke jobbet en dag i svangerskapet pga svangerskapspenger. Men permisjonen starter vel offisielt 16. mars, så ca to mnd til

Jeg har såvidt jeg kan se 39 arbeidsdager igjen (skal avspasere tre dager i februar, så trekker fra dem).

Jeg gleder meg noe innmari til permisjon, og håper tiden går fort de neste ukene.

Har 50% sykmelding men den varer bare til 4 april så vet ikke hvor mange dager jeg har igjen etter det [emoji4]

Jeg gruer meg til permisjon! Ikke til å gå hjemme med kid’n liksom, men å være så lenge borte fra fine jobben med fine ungdommene mine og fine kollegaer. Er redd jeg skal kjede meg, bli for lite utfordra oppi topplokket. Jeg skjønner at det er stor sannsynlighet for at jeg endrer tankegang når ungen først er her, men akkurat nå føler jeg det sånn her! [emoji15][emoji854]

Jeg gruer meg til permisjon! Ikke til å gå hjemme med kid’n liksom, men å være så lenge borte fra fine jobben med fine ungdommene mine og fine kollegaer. Er redd jeg skal kjede meg, bli for lite utfordra oppi topplokket. Jeg skjønner at det er stor sannsynlighet for at jeg endrer tankegang når ungen først er her, men akkurat nå føler jeg det sånn her! [emoji15][emoji854]

Samme her.. men det er vel egentlig en god ting å glede seg over jobben sin [emoji5]

Gler meg veldig til permisjon, men kjem til å sakne å komme meg ut og treffe folk kvar dag. Særleg ei kollega/venninne eg kjem til å sakne, men vi planlegger kafélønsj ein gong i veka [emoji28] fin plan iallfall, håpar babyen liker kafelivet

Gler meg veldig til permisjon, men kjem til å sakne å komme meg ut og treffe folk kvar dag. Særleg ei kollega/venninne eg kjem til å sakne, men vi planlegger kafélønsj ein gong i veka [emoji28] fin plan iallfall, håpar babyen liker kafelivet

Det kjenner jeg meg igjen i. Håper jeg finner noen aktive barselgrupper ☺

Enig i det[emoji5] Jeg bor i Oslo så har alt funnet meg en del aktiviteter som jeg planlegger å være med på i permisjonstiden. Dette er babysang, baby-bootcamp(mellom annet ute-treninger i Frognerparken) og DNT trilleturer. Kanskje jeg er optimistisk, men håper kunne være med på alt.

Jeg har akkurat kranglet med sjefen om at jeg har lyst til å jobbe litt mer [emoji23][emoji23]. Fått tilrettelegging med kortere vakter... Så da streker energien lenger [emoji4]. Permisjonen min starter 13/3, men skal på noe undervisning den fredagen også [emoji4]

Enig i det[emoji5] Jeg bor i Oslo så har alt funnet meg en del aktiviteter som jeg planlegger å være med på i permisjonstiden. Dette er babysang, baby-bootcamp(mellom annet ute-treninger i Frognerparken) og DNT trilleturer. Kanskje jeg er optimistisk, men håper kunne være med på alt.

Høres veldig lurt ut! Tror både mor og barn har godt av å komme seg ut og være sosial i permisjonstiden :)

Back
Topp