Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 reelle arbeidsdager igjen etter i dag!Gratulerer! You made itFørste dag i permisjon i dag! Egentlig mandag, men siden jeg fikk fridagen på kjøpet tar jeg det fra i dagOg har allerede klart å slite meg ut med å vaske utesofaen i forberedelse til vesla kommer, så vi kan sitte i hagestua og kose oss.
håper du rekker å kose deg litt i hagestua idag også, før varmen forsvinner litt igjen (hvis dere har samme vær som oss idag)!Åh så deilig! Bare å glede seg og håpe på godvær!1 dag igjen![]()

Jaaa, får krysse fingrene for det! Sitter i sola med en lydbok akkurat nå i hvert fallÅh så deilig! Bare å glede seg og håpe på godvær!![]()

Det var en god idé!Jaaa, får krysse fingrene for det! Sitter i sola med en lydbok akkurat nå i hvert fall![]()

Jaaa tenk, nå er det bare oss og småtassene i en veldig god stund fremoverJeg har termin 30. mai og siste arbeidsdag i dag, så regner med at alle her har gått ut i permisjon etter i dag. Gratulerer!!![]()
gratulerer til deg og!! Veldig surrealistisk å gå fra jobb idag