Nedtelling til permisjon

7!!!! Potensielt bare 3 om det blir vendig og fødsel 13.juni! Spennende! Føder da i uke 36+noe, men de ville ha fødsel på meg om vendig var vellykket ellers kunne baby fort snu seg igjen!
Lurer veldig på hvordan det har gått i dag! Venter tålmodig på oppdatering :D
 
Lurer veldig på hvordan det har gått i dag! Venter tålmodig på oppdatering :D
Gikk veldig bra i dag! Baby lå i tverrleie. Jeg fikk bricanyl slik at livmor skulle slappe av i vendingsforsøket. Måtte vente ca 30minutter etter st bricanyl ble ført inn som drypp i veneflon før de kunne starte forsøket. Mens jeg ventet snudde baby seg nesten helt selv og JM måtte bare ha en liten dytt på rumpa så lå baby perfekt! Hadde gruet meg en del for har hørt mye om hvor vondt og ubehagelig det kan vere, men var ikke noe vondt! Siden baby var så «lett» å få på plass har jeg fått time igjen neste uke. Altså torsdag 23.6! Da blir det fødsel. De ville unngå denne uken siden da ville baby bli kallet for prematur. De vender den om baby ligger tverr og sp starter de fødselen ved å ta vannet om jeg var moden nok for det. Skulle gå fint med igangsetting siden jeg var 3gangs. Så blir spennende! Baby lå med hodet ned fredag som var hos JM, men i dag i tverr, så har vel litt plass enda!
 
1(!!!!)dag! Permisjonen starter mandag! Blir igangsatt torsdag så blir ikke så mye til fri før bebis kommer!
 
Hadde min siste arbeidsdag i dag! Nå er det permisjon de neste ukene:happy: Spent på når den lille velger å melde sin ankomst. :hilarious:
 
Back
Topp