NEDTELLING TIL PERMISJON!!

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Må vel ha en tråd for det også?

Nå har jeg vært sykemeldt i en uke og blir det fram til permisjonen starter om 30 dager :) men den magiske datoen er likevel noe å telle ned til ;)

Jeg har jo ferie for så å gå direkte i permisjon, så føler liksom at jeg har begynt allerede;)
Men offisielt er det 12 dager til:)

Ferie og rett i permisjon her også. Heldigvis! Tror ikke jeg hadde taklet å være på jobb fortsatt. Permisjonen begynner om 10 dager :)

Har hatt permisjon siden jeg leverte bacheloren i juni :) hvis ikke hadde jeg uansett blitt sykemeldt, så merker jeg kjeder meg litt hehehe... Men skjønner det er deilig for de som har vært i jobb til nå!

Permisjon om 12 dager, men er sykemeldt og vil bli det til permisjonen starter :-)

Uff... Har en hel måned igjen jeg.... Men skal egentlig ikke klage, jobber jo kun helger og noen få kvelder innen den tid... ;-)

Jeg har gått sykmeldt siden i januar etter vi fant ut om svangerskapet. Fikk ikke jobbe på grunn av at jeg har mistet så mange ganger og for at jeg har en risikofylt jobb. Kjeda meg etter ei uke, så jeg teller nesten ned til jeg får jobbe igjen :woot: Blir vell så jeg unngår å telle dager når mini har kommet, for da skulle jeg jo helst ha vært hjemme i over ett år :happy:

2 uker til permisjonsstart:) Men er på 100 % sv.penger. Har knapt hatt normale arbeidsdager siden positiv test. Holder på med endel oppussingsprosjekter som jeg håper skal være ferdig til "perm.start" slik at jeg bare kan gire ned og slappe av før bebi kommer:)

19 dager til jeg går av med fire dager ferie før offisiell perm. Føles som en evighet!

Vært sykemeldt i forskjellige grader siden midten av mai, nå er jeg 100% sykemeldt de siste to ukene før permisjon. Så jeg og føler jeg allerede er i permisjon ;) Men har nok å gjøre da, og får tid til å slappe av uten dårlig samvittighet for "alt som skulle vært gjort"!

13 dager til her:-) men ferie denne uka og sykmeldt neste, så har vel egentlig hatt permisjon i 14 dager alt;-) (startet ferien 18 juli)

14 dager

Back
Topp