Nedtelling til permisjon:)

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Nå etter jeg passert 100 dager ned telling begynte jeg å telle ned til permisjon:p. Det er så merkelig hvor fort tiden går. Det er to måneder og 2 uker til jeg går på permisjon:)

Første mann kom til verden etter bare en uke permisjon, spent når kommer lille søster. Er det flere som begynte å telle ned på samme måte? Hvordan har dere tenkt på neste nedtelling? :)
 
Jeg teller fortsatt ned til 100 dager igjen (10 dager) igjen, også etter det så er det nedtelling til definisjonen høygravid også når man går ut i perm :) jeg skal ta ut tre uker ferie før jeg går ut i perm, så teller ned til 1. September og :-D
 
Har nedtelling til 100-dager. Har 11 dager igjen Regner det blir en ny milepæl når jeg har nådd den grensen


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Teller ned til 100dager først og fremst og så til høygravid ☺
Ikke tenkt på permisjon ennå. Er jo smldt ut til den ☺
 
Hvordan er det med permisjon hvis babyen kommer før termin? Har det noe å si?
Jeg har ferie nå, 23 dager på jobb (med mindre jeg fortsatt er sykemeldt), så permisjon helt til høsten 2016:) luksus:)
 
Hvordan er det med permisjon hvis babyen kommer før termin? Har det noe å si?
Jeg har ferie nå, 23 dager på jobb (med mindre jeg fortsatt er sykemeldt), så permisjon helt til høsten 2016:) luksus:)
Du mister de dagene/ukene om babyen kommer før termin.
 
100 dager i dag... Ikke lenge til jeg er i 3.termin... Guri, synes tia går ganske så fort altså...!! ;)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fortsatt 100 dagers nedtelling, og til neste ultralyd <3 Den er i august! Etter den skal vi handle vogn og alle småting, det gleder jeg meg til!
 
Hvordan er det med permisjon hvis babyen kommer før termin? Har det noe å si?
Jeg har ferie nå, 23 dager på jobb (med mindre jeg fortsatt er sykemeldt), så permisjon helt til høsten 2016:) luksus:)
Mors permisjon e jo rekna frå uke 37, altså 3 veke før termin. Kjem ungen før, så miste du dei dagane før. Resten av permisjonen blir rekna som normalt frå fødsel, mao du miste max 3 veker.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Mors permisjon e jo rekna frå uke 37, altså 3 veke før termin. Kjem ungen før, så miste du dei dagane før. Resten av permisjonen blir rekna som normalt frå fødsel, mao du miste max 3 veker.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
kjedelig! Men mine pleier komme langt over termin:)
 
Man får dessverre ikke forlenget permisjonen om babyen kommer over terminen... Men mister dager om baby kommer før termin...


Venter lillesøster 5.Oktober
 
Jeg skal ikke jobbe mer og takk og lov for det.

Tenker å være hjemme et år med gutten, så studere et år. Men regner ikke med å ha han i barnehage før januar 2016.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal ikke jobbe mer og takk og lov for det.

Tenker å være hjemme et år med gutten, så studere et år. Men regner ikke med å ha han i barnehage før januar 2016.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper også på januar 2016 som barnehagestart, må bare se hvordan det går seg til med pappapermen..

-Fra appen-
 
Ja, det er litt med skrekk og gru jeg akter å finne ut av permisjonsgreiene slik at det er klart til jeg skal til lege neste uke. Da er jeg 27+5. Må vel sikkert ha bekreftelse på at man er gravid denne gangen også, selv om jeg syns VELDIG mye har forandret seg på 4 år angående permisjon.
 
75 dager til permisjon!!:) skal jobbe 9 uker til etter ferien, og begynner nedtrapping med en gang, så er redd jeg kommer til å kjede meg ihjel!:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
100 dager igjen til termin og 9 uker til høygravid og da teller jeg ned nå til permisjon og det er 32 igjen til den :)
 
9 uker til permisjonen i dag!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp