Flere som har fått time til ordinær ultralyd nå? Jeg har fått på 18+5 og begynner nedtellinga!
41
41
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oj, det var tidlig ja! Trodde uke 18-19 var standarden?31 dager her.
Men jeg har fått fryktelig tidlig synes jeg, er kun 16+2 hvis datoen på innkallingen stemmer. Tror jeg må ringe og sjekke![]()
Trodde også det! Mener en kollega fikk når hun var nesten 20 uker også.Oj, det var tidlig ja! Trodde uke 18-19 var standarden?
Jeg har fått til 16+2, og jeg syntes det var veldig tidlig! Men begynner jo å lure litt nå daJeg har fått når jeg er 15+4, det kan ikke være riktig eller?

Ja jeg måtte sende en melding på Helse-Norge, for trodde ikke det var så tidlig. På ultralyden i går sa hun jo også at neste UL blir om 2mnd, så høres veldig rart utJeg har fått til 16+2, og jeg syntes det var veldig tidlig! Men begynner jo å lure litt nå da![]()

Jeg ringte, de hadde trykt på feil månedJeg har fått til 16+2, og jeg syntes det var veldig tidlig! Men begynner jo å lure litt nå da![]()
så nåer jeg 19+5 på OULHøres ut som OTUL og OUL - det alle blir tilbudtJeg skal ha en nå i uke 12 om 5 dager også en i uke 18 trodde det var normalt jeg, er legen min som har anbefalt det og mente det var normalt ikke at jeg klager da får jo se babyen min mer![]()

Timen jeg fikk 16+2 var også feilJeg ringte, de hadde trykt på feil månedså nåer jeg 19+5 på OUL
![]()

Ja det kan godt hendeHøres ut som OTUL og OUL - det alle blir tilbudt
Så glad for at vi får dette tilbudet![]()
ja er super bra
For OUL? Veldig tidlig! Jeg fikk først innkalling datoen jeg er 16+2. Reagerte på det og ringte inn. Viste seg å være en feil! De sa at OUL er alltid mellom 18-20 uker.3 uker til , og er da 16+3