Nedtelling til OUL

Aleneprøver

Elsker forumet
Assistert-jentene
Sommerfuglene
Augustbarna2024
Flere som har fått time til ordinær ultralyd nå? Jeg har fått på 18+5 og begynner nedtellinga!

41

31 dager her.

Men jeg har fått fryktelig tidlig synes jeg, er kun 16+2 hvis datoen på innkallingen stemmer. Tror jeg må ringe og sjekke :wideyed:

Oj, det var tidlig ja! Trodde uke 18-19 var standarden?
Trodde også det! Mener en kollega fikk når hun var nesten 20 uker også.
Men har bare fått to innkallinger, OTUL hos fostermedisinske avdeling, og denne den 23.02 på en annen avdeling… Fikk de samtidig. Kan jo ikke være noe annet enn OUL tenkte jeg.

Fastlegen min er derimot noe for seg selv. Fikk også innkalling til hjerteavdelingen, med time for «gravid voksen med medfødt hjertefeil».
Og jeg har ingen medfødt hjertefeil…
Så måtte ringe og den ble avbestilt. Gudene må vite hvordan han klarte det!

Jeg har fått til 16+2, og jeg syntes det var veldig tidlig! Men begynner jo å lure litt nå da :laughing002
Ja jeg måtte sende en melding på Helse-Norge, for trodde ikke det var så tidlig. På ultralyden i går sa hun jo også at neste UL blir om 2mnd, så høres veldig rart ut:happy118

Jeg skal ha en nå i uke 12 om 5 dager også en i uke 18 trodde det var normalt jeg, er legen min som har anbefalt det og mente det var normalt ikke at jeg klager da får jo se babyen min mer:laughing002:Heartred

Jeg skal ha en nå i uke 12 om 5 dager også en i uke 18 trodde det var normalt jeg, er legen min som har anbefalt det og mente det var normalt ikke at jeg klager da får jo se babyen min mer:laughing002:Heartred
Høres ut som OTUL og OUL - det alle blir tilbudt :Heartred
Så glad for at vi får dette tilbudet :love017

• Elsker
Reactions: E.I
Back
Topp