Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må gå til lege/jordmor/gyn og be de sende henvisning til sykehusetDere som har fått time til OUL, har dere vært hos legen å sånn? Hvordan får jeg time?![]()
Åkei, tusen takk for svar! Skal til jordmor på onsdag, så kan jo snakke med henne da! Tusen takkDu må gå til lege/jordmor/gyn og be de sende henvisning til sykehuset![]()
Lykke til! Jeg var hos gyn forrige fredag, og fikk innkalling til OUL på tirsdag. Hadde aldri drømt om at det skulle gå så fort!Åkei, tusen takk for svar! Skal til jordmor på onsdag, så kan jo snakke med henne da! Tusen takk![]()
Samme dag som megHar OUL 30.11.16 og da er jeg 19+5. Og det er...hmmm....alt for mange dager til!
Bra du hadde talletSamme dag som meg47 dager and counting down
![]()
Det skal jo være mellom uke 17 og 19. Men jeg tenker at de sikkert gjør slike undersøkelser i romjula også.. det er jo 4 vanlige dager i år.Tiden min for OUL blir i romjula...Er det noen som vet om det er åpent for sånne undersøkelser da? Kjipt i vente helt over nyttår. Vil helst ha før, men er kanskje tidlig uke 17?