Nedtelling til OUL

Fikk innkalling i dag og time den 17. Desember. Hadde håpet på en time litt tidligere i desember, men greit nok :) 61 dager igjen...

Jeg er ennå ikke henvist, får ikke første kontroll før 12+. Er virkelig mange allerede henvist og fått time?

Jeg har ikke fått noen time enda. Ikke fått helse kort eller noe :) De sier første kontroll uke 8-12 hos legen min, men uansett er det de blodprøvene som må taes i uke 12, er det ikke da?

Jeg har ikke fått noen time enda. Ikke fått helse kort eller noe :) De sier første kontroll uke 8-12 hos legen min, men uansett er det de blodprøvene som må taes i uke 12, er det ikke da?
Etter uke 12. Jeg fikk beskjed fra 12+ til 16+ som første svangerskapskontroll. Derfor er jeg heller ikke henvist til oul

Skal på 1.kontroll på tirsdag, så får vel en time i posten etter det :) er 12+2 i dag.

Weee... skal ringe jordmor i morgen og da får jeg vel vite mer håper jeg :) Fortsatt ca 10 uker igjen til den da :)

Etter uke 12. Jeg fikk beskjed fra 12+ til 16+ som første svangerskapskontroll. Derfor er jeg heller ikke henvist til oul

I vår kommune har de første kontroll mellom uke 8 og 12, så jeg har vært hos jordmor OG hos legen og tatt blodprøver. Må sikkert ta nye senere da:)
Jordmor sendte da henvisning til OUL, men har ikke fått time enda. Var 8+3 når jeg var hos henne og er 10+2 nå.

Jordmor har sendt henvisning.. Vi har også kontroll mellom uke 8 -12, så jeg har både vært hos jordmor og hos lege..skal til jm igjen på onsdag er 12+3

Min fastlege har ikke første sv.kontroll før etter 12 fullgåtte uker, så jeg må vente en stund til før jeg får vite datoen for OUL. Men regner med det blir i begynnelsen av desember.

Fått time beg av desember til oul :) hadde første svangerskapskontroll og blodprøver 10 uker på vei ;) helt vanlig å ta blodprøver fra 10 uker.

Fått OUL først i midten av uke 19. Syntes det var rart jeg fikk så sent? Er det ikke et poeng å gjøre det i uke 17-18? Trodde liksom det var da man kunne bestemme termin jeg?

Har fått time 18 desember. Da er jeg 17+4. Håper alt står bra til med den lille og at ting er som de skal.
Ellers så er krg vel 99% sikker på at vi får gutt nr 3. ❤️

Fått time til oul den 21. Desember.

Men dere som har fått ul i uke 12 kan ikke være oul, altså ordinær ultralyd, for den gjøres kun i uke 18-19. Dere har nok fått innkalling til en tidlig ul ☺

Back
Topp