Nedtelling til ordinær ultralyd :)

43 dager :)
 
18 dager :)



♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Tror dere det er noe sjans til å få flyttet oul timen til når jeg er 16+6? Blir det for tidlig? På brev fra jm stor det at vi skylle ha oul ca. uke 18...men vi skulle virkelig unngått og hatt det midt i ferien vår :/
 
Tror dere det er noe sjans til å få flyttet oul timen til når jeg er 16+6? Blir det for tidlig? På brev fra jm stor det at vi skylle ha oul ca. uke 18...men vi skulle virkelig unngått og hatt det midt i ferien vår :/
Går jo selvsagt ann å spørre, men jeg tviler egentlig. Da jeg gikk med nr 1 ble babyen målt til 16 uler på oul, og da sa de at den var for liten til å gjøre de målingene og undersøkelsene som skulle gjøres så måtte få ny time 2 uker etter.

Om du ikke vil ha timen midt i ferien er det mer sannsynøig de flytter den til etter ferien. Uke 20 er bedre enn uke 16.



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Går jo selvsagt ann å spørre, men jeg tviler egentlig. Da jeg gikk med nr 1 ble babyen målt til 16 uler på oul, og da sa de at den var for liten til å gjøre de målingene og undersøkelsene som skulle gjøres så måtte få ny time 2 uker etter.

Om du ikke vil ha timen midt i ferien er det mer sannsynøig de flytter den til etter ferien. Uke 20 er bedre enn uke 16.



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hm :) Skader ikke å høre! Bare den mandagen jeg har time så skulle vi helst kjørt tidlig mot Kristiansand- om vi skal på ul 09:30, legger inn tid til forsinkelser osv, skravling med barnevakt før vi reiser osv- så er vi ikke på veien før kl 12. De 4 timene har mye å si når man skal på langtur! :)

Får høre med de, om det enten er mulighet til å ta det når jeg er 16+6, hvis ikke får det nesten bli når jeg er 20-21. Også en privat time før det:)
 
44 dager til..
Ble ikke bare litt skuffa når jeg fant brev fra sykehuset i posten i går.
30 Juli er jo en evighet til å jeg er kommet helt til uke 20 da!


Desember 2014

Bruker App
 
17 dager igjen nå. Jammen ikke lenge til!



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
31! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
31 :)
 
Back
Topp