Nedtelling til ordinær ultralyd :)

er 14 dager idag, regna litt fort. :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
22 blir det vist når jeg telte over på nytt :P


Desember 2014

Bruker App
 
4 uker :-)
 
23 dager :p føles som en evighet

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
42 dager til oul og i morgen er deg privat ul :-)


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
Heldige dere som har en dato! Her hadde legen glemt å søke :( 15+3 Idag, så er vel rundt 18-32 dager til ordinær ultralyd for meg(?)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
Heldige dere som har en dato! Her hadde legen glemt å søke :( 15+3 Idag, så er vel rundt 18-32 dager til ordinær ultralyd for meg(?)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Så kjedelig. Hvor er det du skal på oul? Får håper du får vite om ikke så lenge, og at de har tid til å ta deg inn til riktig tid.
 
Så kjedelig. Hvor er det du skal på oul? Får håper du får vite om ikke så lenge, og at de har tid til å ta deg inn til riktig tid.

Ahus. Redd for at det er fult der nå, på den tiden jeg skal ha oul :(


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
Ahus. Redd for at det er fult der nå, på den tiden jeg skal ha oul :(


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Jeg har også på Ahus. Når legen sendte inn søknaden tok det bare 2-3 dager før jeg fikk svar i posten. Så du kan jo sikkert etterlyse svar om noen dager. Jeg fikk oul i uke 19+1. Skulle jo tro det var noe ledig. At noen avbestilte i hvert fall.
 
Jeg har også på Ahus. Når legen sendte inn søknaden tok det bare 2-3 dager før jeg fikk svar i posten. Så du kan jo sikkert etterlyse svar om noen dager. Jeg fikk oul i uke 19+1. Skulle jo tro det var noe ledig. At noen avbestilte i hvert fall.

Ja jeg ringer om noen få dager igjen. Jeg håper det er noe ledig, ellers så ordner det seg sikkert uansett :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
10! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp