Nedtelling til ordinær ultralyd :)

En uke!! 7 dager :) :)



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Fikk henvisning i dag. 19. August, da er jeg 21+2 er ikke det veldig sent? Legen har sagt rundt slutten av juli, men dette er jo over halvveis inn i august!


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
Fikk henvisning i dag. 19. August, da er jeg 21+2 er ikke det veldig sent? Legen har sagt rundt slutten av juli, men dette er jo over halvveis inn i august!


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
Hørtes noe sent ut hmm er vel vanlig fra 18-20?! Hm jeg skal 5 aug å er da 19uker


<3 venter en vinterbebi <3

 
Ja, jeg ble bare så skuffa også får ringe i morgen å håpe at jeg kan få time før..


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
Gjør det!:) veldig lenge å vente! Jeg syns 19 uker var sent nok hahah


<3 venter en vinterbebi <3

 
Fikk henvisning i dag. 19. August, da er jeg 21+2 er ikke det veldig sent? Legen har sagt rundt slutten av juli, men dette er jo over halvveis inn i august!


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
På Ahus? Jeg også fikk time når jeg var nesten på 22, så jeg avlyste og bestilte privat. Sure penger men ...
 
På Ahus? Jeg også fikk time når jeg var nesten på 22, så jeg avlyste og bestilte privat. Sure penger men ...
Ja, på ahus.. Kjenner jeg syntes det er i seneste laget.. Får ringe dit i morgen å se om jeg kan få noe før..


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
Men iallefall; 53(!) dager til oul..


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
21 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
33...er usikker på om jeg skal hive meg skikkelig på denne tellinga...syns nesten det går enda saktere da;-)
Går litt fortere om du ikke teller hver dag ;-) men eg har en nedtellingsapp så der talla hver dag :-P hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp