Nedtelling til ordinær ultralyd :)

29 dager ♡ akuratt 1 mnd igjen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
10 dager igjen :)
 
8 dager igjen. Nærmer seg. Satse på at jeg får DVD med meg hjem.
Åh ja så kjekt :-) husker eg fikk dvd sist så lyst å se igjen. . Men når pc er uten cdrom i dag og den inne støttes i dvd spiller så får eg ikke sett :'(
Håper de har nyere dvd'r i år ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
26 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Åh ja så kjekt :-) husker eg fikk dvd sist så lyst å se igjen. . Men når pc er uten cdrom i dag og den inne støttes i dvd spiller så får eg ikke sett :'(
Håper de har nyere dvd'r i år ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Satser på det. Etter som jeg har hørt, så he gyn jeg går til det nyeste utstyre. Passe på å oppdatere seg ;),i forhold til sykehuset som sikkert he apperater fra steinalderen.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
36 dager...himmel og hav...føler jeg er aller sist. Men gleder meg til å følge med på deres ultralyder mens jeg venter! Er jeg forresten den eneste som ikke har vært på tidlig UL? Har verken sett babyen eller hørt hjertelys ennå, jeg...
 
16 daga t oul :-D

mor til to gull, 05 og 12
 
25 :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har kommet ut av tellingen! 12 tror jeg.
 
36 dager...himmel og hav...føler jeg er aller sist. Men gleder meg til å følge med på deres ultralyder mens jeg venter! Er jeg forresten den eneste som ikke har vært på tidlig UL? Har verken sett babyen eller hørt hjertelys ennå, jeg...
44 dager her :( så jeg er heeelt sist;)


<3 venter en vinterbebi <3

 
Ikke hørt hjertelydd enda. Ikke bestilt oul time da jeg jobber i utlandet, så skal til fastlegen først i uke 17, usikker om jeg må gå til privat ul da jeg er sent ute. Men ingen sjekker post i Norge siden den er stoppet og ingen hjemme vett om vi kommer hjem med en liten en til jul;) skal fortelle det når jeg er hjemme igjen;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp