Nedtelling til ordinær ultralyd :)

Skal på min første svangerskaps kontroll imorgen (12+4). Tok det lang tid før dere fikk innkalling til ordinær ultralyd? Husker ikke dette fra forrige gang og det var ikke "midt" på sommeren heller :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
2 uker!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Skal på min første svangerskaps kontroll imorgen (12+4). Tok det lang tid før dere fikk innkalling til ordinær ultralyd? Husker ikke dette fra forrige gang og det var ikke "midt" på sommeren heller :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Jeg var på første kontroll på en tirsdag, og torsdag samme uken lå brevet i postkassa :)



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Skal på min første svangerskaps kontroll imorgen (12+4). Tok det lang tid før dere fikk innkalling til ordinær ultralyd? Husker ikke dette fra forrige gang og det var ikke "midt" på sommeren heller :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Fikk og inkallingen bare noen dager etter første kontroll :)
 
Ok, greit å vite siden vi snart skal på ferie. Men da går det jo ganske kjapt :)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
Wææ, bare tre uker igjen! :D Og de kommer til å gå fort siden jeg nå jobber i to uker, så kommer samboer hjem, så er det bryllup (som gjester), og så ultralyd samme dag som vi reiser på ferie! :D
 
30 :)
 
23 :) går unna dette :) jm i morra, og håper veldig jeg får høre hjertelyden til mini
 
15 dager! Reiser på ferie i en uke og så er det plutselig bare en uke igjen når vi kommer hjem! Woho dette går fort :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
16 dager igjen :)



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp