Nedtelling til neste svangerskapskontroll

En tråd i 'Våre leker' startet av Ørkenrev, 30 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Molte Glad i forumet Sensommerbarna 2016

1. Kontroll var i dag, nr. 2 er 28.2[emoji4]

2. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Antagelig ikke så mye på 3-4 mnd, men for all del; jeg er glad vi blir grundig fulgt opp, og det er sikkert enklere å administrere at alle tar de samme testene enn at man ikke trenger ta x og y hvis det er mindre enn z og w månder siden sist.

• Liker Liker x 1
  3. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Min mage ble heller ikke undersøkt i det hele tatt på første svangerskapskontroll. Men hun sendte ikke inn søknad til fødeplass heller. Mente jeg skulle ordne det selv. Jeg måtte også fortelle henne når terminen min var for hun ble forvirret av terminhjulet hun hadde. Visste ikke helt hvordan hun skulle bruke det når første dag i siste mens ikke var relevant pga prøverør, og jeg oppga befruktningsdag i stedet:D Helt greit at hun ikke lenger er vikar når jeg har neste kontroll:)

4. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) August 2018

Søke om fødeplass, hm, er dette noe jeg må sørge for å få gjort? Hverken lege eller jordmor nevnte noe om det. Går det kanskje automatisk hvis det bare er et relevant sted i nærheten?

5. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Kanskje begge trodde den andre ordnet? Merk at søknad om OUL og om fødeplass er samme søknaden.

• Informativ Informativ x 1
  6. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) August 2018

Aha! Takk. :) Den skulle fastlegen sende i går, så da er jeg på rett spor.

• Liker Liker x 1
  7. Hønemor <3 Forumet er livet Desemberglede 2015

5 dager til jeg skal til jordmor[emoji173]️

8. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Skal til jordmor i morgen! Spent på om vi har god kjemi. Hvis ikke bestiller jeg privat hos hun jeg gikk hos sist :)

9. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

4 uker 4 dager til jordmortime :) Og 18 dager til OUL :D

10. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

12 dager til neste kontroll. :)

11. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

I morgen, mandag, onsdag og fredag [emoji56]

12. Ellemelle1 Glad i forumet

4 dager til Jordmortime [emoji4]

13. Mamma til 3 i august Glad i forumet August 2018

Skulle egentlig til 2. kontroll i dag, første gang hos jordmor, men jordmor var syk, så det ble utsatt 6 dager til. Det var kjedelig, skulle gjerne hørt hjertelyden nå.

14. PinUp-Mama Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Har kommet utav telling på hvor mange kontroller(UL og lege) jeg allerede har vært på i dette svangerskapet :O
    Men nå er jeg endelig inn i steamen med alle de ordinære kontrollene :p

Har den TUL man har i uke 16-18 neste uke. Da er jeg kommet meg godt inn i uke 17 av graviditeten så vi krysser fingre for at barnet ligger riktig slik at vi kan se kjønnet.

Så blir neste time hos Jordmor 5. mars (pga. problematisk/dramatisk start på svangerskapet og litt depressive tanker her så fikk jeg flyttet den til mars istedenfor April som den ordinært skulle vært)

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

10 dager til jordmortime

16. Bringebær Gift med forumet

10 dager til OUL og 5 uker til neste jm time[emoji847]

17. Molte Glad i forumet Sensommerbarna 2016

9 dager[emoji4]

18. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

19. RitzCrackers Forelsket i forumet

2 uker og 6 dager

20. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

9 dager til OUL og 23 til jordmor

Del denne siden