Nedtelling til neste svangerskapskontroll

En tråd i 'Våre leker' startet av Ørkenrev, 30 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Når skal du på neste kontroll? [emoji173]️[emoji1405][emoji1348][emoji1462]

2. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Jeg skal til fastlegen i morgen for første offisielle kontroll med blodprøver og urinprøve å det hele.

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Neste kontroll er 27.februar, hos jordmor :)
    Eller, skal på ul på fredag, men det er jo ikke kontroll.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 30 Jan 2018
  4. HnyBooBoo Andre møte med forumet

Jeg skal på en ny tul nå på lørdag, og jordmor 12. [emoji4] Gleder meg til å se den lille igjen, håper vi får se kjønn [emoji7]

• Liker Liker x 2
  5. Høytønsket Glad i forumet August 2018

Skal på første TUL nå på torsdag og til første svangerskapskontroll 16. Februar :hello2

• Liker Liker x 1
  6. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Fastlegen imorgen, men for videre sykemelding. Ellers er vel første svangerskapskontroll jeg skal på neste gang OUL 3 mars :)

• Liker Liker x 1
  7. Prinsesse Leia Elsker forumet

På fredag :) Første kontroll hos jordmor, neste kontroll er i begynnelsen av mars hos legen :happy:

• Liker Liker x 1
  8. Babysyk91 Elsker forumet August 2018

5. februar:) Første svangerskapskontroll med prøver og alt:)

• Liker Liker x 1
  9. Dansejente Elsker forumet August 2018 Januarlykke 2020

Første svangerskapskontroll i morgen hos fastlegen :)

10. FruBritt Forumet er livet August 2018

Skal til lege enten 12/2 eller 12/3. Har skrevet ned en dato så stod det en annen dato på lappen jeg fikk med. Må ringe å sjekke opp.

Skal til jordmor den 18/2.

11. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Neste kontroll som jeg vet om om 12 uker og 40 minutter, men blir forhåpentligvis en OUL før det:)

12. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) August 2018

Skal om 4 timer og 45 minutter til fastlege. Skal ha med første urinprøve og tipper hun tar blodtrykk og blodprosent. Kanskje den første store blodprøven også, siden jeg akkurat bikket 12 uker.

13. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Det er ikke én, det er mange rør. :p

14. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) August 2018

Jippi.

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Det går fort, da. ;)

16. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) August 2018

Det skal nok gå bra. :) Blodprøver er en av de sjeldne ting jeg ikke er redd for.

17. Bringebær Gift med forumet

Skal på 2. kontroll men første hos jm på mandag[emoji5] 5 dager til! Er da 15 + 2.

18. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Det morsomme med blodprøvene som skal tas uke 12 er at det testes mye av det samme som måtte tas før prøverør. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har endret status verken på HIV eller vannkopper de siste 4 mnd:D

19. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Like morsomt at man testes for blodtype ved hvert svangerskap. Som om det forandrer seg. :p

20. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Blodtypen endrer seg ikke, men antistoffstatusen kan...

Del denne siden