strikkefru
Flørter med forumet
Her kan vi telle ned mot siste fase - høygravid! Det defineres som svangerskapets siste 40 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken uke regner dere fra? Og hvordan regner dere? Med tanke på dagen i dagHer kan vi telle ned mot siste fase - høygravid! Det defineres som svangerskapets siste 40 dager
Når det er 40 dager i igjen, dvs 34+4Hvilken uke regner dere fra? Og hvordan regner dere? Med tanke på dagen i dag
Når jeg teller fra 34+4, blir det 41 dager ser flere termingrupper tar utg.p. i 34+4, men vet ikke hvorfor når de og sier 40 dager kanskje de ikke regner med selve termindagen?Når det er 40 dager i igjen, dvs 34+4
Så rart, da kan det jo hende at de ikke regner med termindatoenNår jeg teller fra 34+4, blir det 41 dager ser flere termingrupper tar utg.p. i 34+4, men vet ikke hvorfor når de og sier 40 dager kanskje de ikke regner med selve termindagen?
Men dagen før jeg har bursdag, sier jeg f.eks ikke at det er null dager til jeg har bursdag