Nedtelling til 4 årsbursdager..?

BlondeTigerDama

Elsker forumet
Har dere begynt planleggingen av bursdagsfeiringen til deres kommende 4 åringer?[:)]
Har så smått begynt å tenke på antall barn vi kommer til å invitere fra barnehagen... men ut over det er vi blank...
Er vel noen som fyller år alt i februar, eller?
Hvilke planer har dere?[:D]

har ikke de store planene enda, men blir jo fam selskap en dag, også barneselskap med de fra bhg pluss noen andre:) en annen dag:P
så langt er vi kommet i planleggingen[:D]

Har ikke kommet så langt i planleggingen. Først er det en 2 årsdag som skal feires [;)]
Men nå som hun har begynt i bhg, kunne jeg tenke meg å invitere venninnene hun har fått seg der, men tror de har en regel at enten blir alle invitert, eller ingen.. Vet ikke.. Får planlegge etterhvert [:)]

Har så smått begynt å tenke på det
Håper vi får låne grill huset i bhg(jobben) så feirer vi både barne besøk og familie besøk der. Bare to forskjellige dager

Vel, har egentlig ikke planlagt noe. Men i år er vi nesten nødt for å ha selskap med enten venner eller barn fra bhg., slik at hun får et barneselskap.
Så må vi jo ha et familieselskap og da.

Men hvordan gjør dere som skal invitere fra bhg. Skal en foreldre være med, eller leverer og henter de bare barna?

Har vært i kontakt med barnehagen til gutten. Der er de inndelt i mindre grupper på avdelingen. Så de sa at det var vanlig at foreldre inviterte den gruppen ungen hører til, da det er de de er mest med. Gruppen består av ca 5 unger.
De får litt stas på dagen sin, men alle bursdager blir feiret en gang i måneden i barnehagen, så blir det lettere å holde kontroll med hva de får i seg av sukker[8D][;)]
Kommer som sagt til å invitere de fra gruppen hans, og gjerne foreldrene om de vil det. Når hun eldste var så liten fulgte jeg med i selskaper til hun ble trygg...
Synes det er hyggelig om foreldrene også blir med da de kommer fra nærområdet og det er en fin anledning til å bli bedre kjent med de ungen min kanskje vil dra på besøk til siden[:D][;)]

Vi har sukkerfri barnehage, så her feirer de når de har bursdag[:)]

Ble "bare" et venne/nabo barneselskap i år, så får vi ta barnehage neste år heller[;)]
På søndag blir det familie, og neste søndag barna.

Julie blir 4 nå på mandag som kommer, tenk så store de blir!![:o]

Her blir det stor feiring. Vi har leid lokale så Chris kan ha alle fra avdelingen, så blir 25 elleville barn[:D]

her hadde jeg famiilie selskapet først og barneselskap dagen etterpå.. da innviterete jeg kun de hun har hatt fra hun fyllte 1 år.. 3 jenter, litt greit å holde kontakten med dem synest jeg[:)] Orka ikke b.hage selskap da jeg synet at det er litt ungt ennda.. for se neste år kanskje..

Her blir det et lite barneselskap med 4 av barna han leker sammen med i barnehaven. Ellers blir det familie / venne selskap i helgen.

Hei [:)] Vi har tvillinger som snart blir 4år[:D] vi har invitert 4 barn fra bhg, to jenter og to gutter.
Det er de barna som tvillingene pleier å leke mest med [:)] Så er noen fra tvillingforeningen invitert. Så blir 8 barn [:)]
Så blir det familieselskap dagen etterpå [:)]

Back
Topp