Nedtelling til 3. trimester❤️

Bakt Potet

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
(dersom dette er feil og jeg har sett bommet beklager jeg, så admin bare slette tråden!)

Kan ikke huske å ha sett en slik tråd her inne i Maiskolbene, så jeg tenkte det kunne være koselig å starte å telle ned sammen. :love2 Tiden går jo fryktelig fort!! Og jeg synes vi er alle kommet så langt allerede. :love017

I følge Libero.no er man i tredje trimester i uke 28. Jeg er i uke 26 i dag, så for meg går jeg inn i det siste trimesteret om 14 dager. :Heartpink

Hva med dere? :happy093

Jeg er 26+4, både Helseoversikt og garmin mener det er 3 dager til jeg er i 28. uke og med det i tredje trimester! Tiden flyr. Vi rakk nesten ikke ha nedtelling før tiden allerede var her o_O

Er det 27+0 eller 28+0?? I følge Helseoversikt appen så er det vel 27+0 som regnes som tredje trimester?

Okei! Da ser jeg at jeg har bommet ganske greit på tidsberegningen, og denne tråden ble plutselig unødvendig for mange… beklager. :happy090

I preglife appen er 3. trimester fra 28+0, men det handler nok om at enkelte land regner et svangerskap med 42 uker og noen 43 uker :) De med 42 uker har 3. trimester fra uke 27+0, men de som beregner 43 uker er fra 28+0.

Back
Topp