Nedtelling til 12 uker

Nummertoerimagen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Oktoberlykke 2019
Jeg har full nedtelling til 12 uker. Det sies at det er gammeldags, men likevel føler jeg meg tryggere når jeg har passert den magiske grensen(som forøvrig blir på lille julaften for vår del) Tenkte det kunne være kjekt med en nedtellingstråd. Så... Hvor lenge er det til du har nådd 12 uker? Skal dere offentliggjøre graviditeten da eller vente enda lenger?

Full nedtelling her og! 15.desember har vi kommet til 12. uker, skal på ultralyd uka etter og ser alt greit ut da skal det nok offentliggjøres :)

Full nedtelling her og! 15.desember har vi kommet til 12. uker, skal på ultralyd uka etter og ser alt greit ut da skal det nok offentliggjøres :)
Det føles ikke lenge til, men samtidig kjempe lenge xsmile9 At det er mulig. Hehe. Så fint med ultralyd så tett opptil! Kanskje avsløre på julaften? :santa Her er det så mange som vet det allerede, så det er ikke så mange å overraske lenger. :rolleyes:
Når har du termin? :happy:

Det føles ikke lenge til, men samtidig kjempe lenge xsmile9 At det er mulig. Hehe. Så fint med ultralyd så tett opptil! Kanskje avsløre på julaften? :santa Her er det så mange som vet det allerede, så det er ikke så mange å overraske lenger. :rolleyes:
Når har du termin? :happy:
Alle i familien min vet nå, og mannens, så blir mer omverden tenker jeg :happy: appen sier 4.juli men ul mente 2.juli så vi får se :p

Er i uke 12 om 2,5 uke ca, men venter til julaften med å fortelle det til familie og venner :) Tenkte det ble en liten ekstra julegave :p:Heartred

Så imponerende at du klarer å holde det skjult :smiley-bounce015

Det er jammen ikke lett :p Skulle helst ha skreket det ut til hele verden og delt gleden så snart som mulig!! <3 klarer nesten ikke å vente.. men ser for meg ansiktene til nærmeste familie og venner når de får ultralydbilde på julaften :love7 Det blir priceless <3

Jeg har også kjempelyst til å hyle det ut, holdt på å forsnakke meg ørten ganger forrige helg, på skogstur med ei veldig god venninne. Men, drøyer litt.

Julebord i morgen og jeg har sjekket at jeg fint skal kunne drikke alkoholfritt hele kvelden..

Det er jammen ikke lett :p Skulle helst ha skreket det ut til hele verden og delt gleden så snart som mulig!! <3 klarer nesten ikke å vente.. men ser for meg ansiktene til nærmeste familie og venner når de får ultralydbilde på julaften :love7 Det blir priceless <3
Ja, det er jo en fantastisk julegave, perfekt timet :happy:

Jeg har også kjempelyst til å hyle det ut, holdt på å forsnakke meg ørten ganger forrige helg, på skogstur med ei veldig god venninne. Men, drøyer litt.

Julebord i morgen og jeg har sjekket at jeg fint skal kunne drikke alkoholfritt hele kvelden..
Imponert :happy093.Klarte faktisk å holde meg fra å fortelle det til ei venninne i dag, men fy søren så vanskelig :dance018

Teller definitivt ned! Er en milepæl!

Har ikke brukt å sagt det til folk før uke 14-16. Men er uke 13 på julaften, og da passer det å fortelle det til storesøsken, som da betyr til alle :laughing002

Back
Topp