Nedtelling til 100 dager igjen!

Tre dager igjen ♥♥ (om jeg har forstått det rett)
 
Har 100 dager igjen til termin i dag.. Hvor er tia blitt ut av? Synes det var for et par uker siden jeg fant ut at jeg var gravid. Veldig få symptomer hele tiden og først for tre uker siden begynte jeg å få mage. Men d skal sies at når dn først kom så kom den fort. :)
 
100 dager igjen! Hvor ble tiden av? Håper siste tiden går litt saktere, så jeg får sjangsen til å nyte det litt også! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde 100 dager igjen igår :) :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
I dag er det min tur: 100 dager igjen!!! Synes det går utrolig tregt og 100 ager virker ufattelig leeeeeeeeeengeeeeee!! (Ja, jeg er av det utålmodige slaget)
 
100 dager igjen Utrolig!! (Og jeg kan egentlig trekke fra 10 pga planlagt ks, så plutselig er det jo bare 90 dager igjen....)
 
94 dager igjen, shit tiden går fort. Er bare sommerferien igjen så kan babisene våre komme når som helst :D
 
79 dager igjen..!! Eller litt over 11 uker.. :)
Jammen går det fort nå da!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
89 dager igjen til termin for min del =) hadde skrivd ned datoen for 100 dager igjen, men glemte helt bort det :p
bare 12 uker igjen ca :O er merkelig å plutselig være i 3.trimester ! 6 måneder gravid.... tiden går egentlig alt for fort! =)
 
60 dager igjen, nå går det for syns jeg!!! Gleder oss så klart, men blir litt stressa for alt som må bør være klart :p

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
71 daga til termin:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp