Nedtelling tidlig ultralyd

Når vurderer folk å ta ?? Hører til spiren så har tidlig ultralyd der i uke 8/9. men har så lyst til å dra før

Ikke fått noen dato enda. Men får vel det da jeg skal på Ahus på UL 7/1 for å avkrefte/bekrefte om jeg er gravid utenfor livmoren. Utenom at jeg har smerter i ene stokken veldig til tider så øker jo både testtreken. Er jo veldig tydelig. Pluss at digital testen har blitt en uke mer Pluss symptomer så blir mer sikker på at den ligger der den skal. Slik jeg har lest det så er det ikke så mye positive ting da. Altså tester og symptomer. Men spent og krysser for at den ligger der den skal

Ikke fått noen dato enda. Men får vel det da jeg skal på Ahus på UL 7/1 for å avkrefte/bekrefte om jeg er gravid utenfor livmoren. Utenom at jeg har smerter i ene stokken veldig til tider så øker jo både testtreken. Er jo veldig tydelig. Pluss at digital testen har blitt en uke mer Pluss symptomer så blir mer sikker på at den ligger der den skal. Slik jeg har lest det så er det ikke så mye positive ting da. Altså tester og symptomer. Men spent og krysser for at den ligger der den skal
Har du smerter eller hvorfor må du avkrefte /bekrefte ? Håper den ligger på riktig sted <3

31 dager til privat TUL, er da 9+2 :Heartred
Fastlege skal også prøve å se med utvendig UL-apparat bare for å se om hun kan se antydning til anlegg om 8 dager, er da 6+0 :)

13 januar :)

Skal på utredning grunnet 4 SA i fjor om 7 dager. Så da regner jeg med at jeg får en UL sjekk da. Men vil kun være 5+6 da, så ikke sikkert vi ser stort.

14 ❤️ vet ikke om graviditeten vil føles skikkelig ekte før jeg ser at det står ok til inne i magen. I alle fall så tidlig at symptomene fortsatt svinger, selv om det øker på jevnt over.

Back
Topp