Nedtelling 3D ultralyd!

Jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det ennå. Men siden vi ikke fikk helt sikkert bekrefta kjønn så har jeg veldig lyst.. men leser om at det er blitt tatt feil da og.. hmm..

Jeg har bestilt time til uke 25+5 så det er akkurat 10 dager til nå :)

Skal ha 3D ul, men ikke bestilt ennå :p litt usikker på når, de anbefaler mellom uke 25-30..

Skal ha 3D ul, men ikke bestilt ennå :p litt usikker på når, de anbefaler mellom uke 25-30..
De sier vel at rundt uke 28 er optimalt. Da har de fått en del undehudsfett men det er fortsatt ikke for trangt inni der :)

Har ikke bestemt meg enda. Venninnen min fikk beskjed om at uke 30 var best, fordi fosteret da har mer baby ansikt.

Åj, det er ikke lenge til :D
Nei det går fort! :) her er det anbefalt med 3D mellom uke 24 og 28 så da fant jeg ut at rundt uke 26 må være helt perfekt! Kjenner jeg gleder meg til å se om bebis i magen har noen likheter med storesøster på 3D:)

Sist var vi på 3D ultralyd i uke 28 mener jeg å huske. Har litt lyst å gå på det nå også, men det er dyrt ja.

Skulle egentlig dra den 18/2, men har avbestilt :p orka rett og slett ikke å reise 30 mil hver vei og betale 1400 kroner for det.

Bestilt time nå! Bestilte til uke 30 etter en prat på telefonen med de på klinikken! :) så 55 dager til idag! :) Woho! Kan endelig begynne å telle ned! ;)

8 dager! :)

Back
Topp