Nedtelling 3.trimester❤

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Fullførte 28uker❤

Last edited:
Hm.. Begynner ikke tredje trimester ved påbegynte uke 29? Altså 28+0? Eller påbegynte uke 28 (27+0)? :)
Trodde det var 29+0 jeg?:s men skal ikke si sikkert!:p var bare det som stod på appen min:p

Trodde det var 29+0 jeg?:s men skal ikke si sikkert!:p var bare det som stod på appen min:p
Langt ifra skråsikker jeg heller altså! Har i grunn lest forskjellige ting. Leste på "graviditetsorakelet"/norsk helseinformatikk at uke 27 er den første uka. Og på Wikipedia mener jeg det stod fra 28+0 :p

I følge appen jeg bruker (gravid&baby) så starter 3. trimester fra 28+0. Har googlet en del på nettet, og de fleste sidene sier det samme. Ved 28+0 så er man jo i uke 29 :) hvis vi regner til 28+0 så er det 3 uker og 5 dager igjen til tredje trimester for min del :)

I følge appen jeg bruker (gravid&baby) så starter 3. trimester fra 28+0. Har googlet en del på nettet, og de fleste sidene sier det samme. Ved 28+0 så er man jo i uke 29 :) hvis vi regner til 28+0 så er det 3 uker og 5 dager igjen til tredje trimester for min del :)
F.o.m. 28+0 har jeg sett flest steder også :-) så da tror jeg jammen at jeg forholder meg til det!

Back
Topp