Nedsunket mage...

Mamarazi

Blir kjent med forumet
Fått flere kommentarer på at magen er sunket og om lillegutt er på tur snart...
Lurer på om hvor "normalt" det er,når man er i uke 32?
Mener å huske at magen sank seint med mine to første ( et par, tre uker før fødsel)....men kan jo hende jeg har glemt litt på 15 år ;)

Flere som kjenner at det er lettere å puste og at magen har falt ned?
Kan vel nevne at kynnerne er sterkere og mer hyppig enn tidligere..skal ikke være mye i aktivitet før magen strammer seg og man blir tissatrengt.

Første svangerskap festet frøkna seg når jeg var 32 uker å magen sank. Hun er født i uke 39+5. Sist sank den ikke før uken før. Veldig deilig når den synker da:)

Termin 31.08.13

Hei jeg får høre akkurat det samme at den har sunket, men jeg føler at min mage alltid har vert lav den står rett ut skikkelig gutte mage. Det trenger absolutt ikke bety at det snart er fødsel. Jordmora mi kjenna på magen og hun sa at babyen låg akkurat der den skulle. Hør med jordmora di neste gang du er der:)

Har ikke sunket enda her, men den har vært lav hele tiden, mye mulig pga at lille ligger mye på tvers ;P så er bare innimellom at jeg kjenner det er tungt å puste, men plages ikke nei;P

Har ingen spark over naveln...og kjenner hender/fingrene i lysken/musa......så hos meg føles det som om lillegutt har borret seg langt nedi bekkenet.
-Hvor kjenner dere det sparker mest??
For meg føles d nesten ut som om kroppen sier at den er poppeklar....
men hodet mitt sier nope, to mnd igjen!

Fått flere kommentarer på at magen er sunket og om lillegutt er på tur snart...
Lurer på om hvor "normalt" det er,når man er i uke 32?
Mener å huske at magen sank seint med mine to første ( et par, tre uker før fødsel)....men kan jo hende jeg har glemt litt på 15 år ;)

Flere som kjenner at det er lettere å puste og at magen har falt ned?
Kan vel nevne at kynnerne er sterkere og mer hyppig enn tidligere..skal ikke være mye i aktivitet før magen strammer seg og man blir tissatrengt.

Magen min har også sunket iløpet av helgen og jeg har kynnere hele tiden ;) Litt lettere å puste, men desto mer vondt ned mot lysken. Er i uke 32 jeg også.. Funnet ut hva det vil si at den har sunket? ;)

Min har sunket, lettere å puste men bekkenløsning foran meld sin ankomst på høyt nivå ;( føler at alt skal sprekke og revne, så vet ikke hva som er bedre jeg ;) men noe godt kommer utav det så d er bare å stå på ;) er 32+2 i dag ;)

Lillebror melder ankomst 19.08.13

I natt hadde jeg veldig mye strekk nederst i magen på høyre side. Kjentes ut som om musklene ble strukket ordentlig, slik at jeg våknet av det. I dag så det nesten ut som om magen hadde sunket litt. Håper det er hodet som er på tur til å feste seg (er jo lov å håpe). Kjenner ikke noen bedring i bekkenet, men det kan jo komme :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Begynner også å få plagsomme og hyppigere kynnere enn tidligere...og mer "sprengfølelse" nedentil.
(men er usikker om d er bekkenløsninga som er årsaken til det)
Lillegull kommer vel når han kommer...ennå ska han væresgod få være inne hvertfall en mnd til.
Etter den tid er han hjertlig velkommen til verden ;)

Back
Topp