Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kniper og kniper - og kniper igjen! Det bare føles så ekstremt, kan liksom ikke se for meg hvordan i all verden dette skal gå seg til..? Gynekologen sa det skulle gå bra, men jeg tror ikke helt på henne. Ser jo livmoren i åpningen når jeg ser med speil! Isj og usj!!Det kjennes ut som om eg har livmora mellom knea innimellom.. Ikkje behagelig! Men gjer knipeøvelser og føer at det har hjelpt på er 5 veker siden fødselen, så er nok ikkje heilt tilbake til normalen endå. Så mitt tips; Knip!
Jeg kniper og kniper - og kniper igjen! Det bare føles så ekstremt, kan liksom ikke se for meg hvordan i all verden dette skal gå seg til..? Gynekologen sa det skulle gå bra, men jeg tror ikke helt på henne. Ser jo livmoren i åpningen når jeg ser med speil! Isj og usj!!
Noen som har fått det etter fødsel? Som går med følelsen av å ha noe mellom bena fortsatt? Her er minsten seks uker og jeg kan fortsatt ikke gå noe særlig lengre turer, da livmoren plager meg veldig. Frustrerende! Erfaringer anyone?
Ja, jeg trodde egentlig også det, og jeg sliter ikke med skvetting i det hele tatt, bare med at livmoren holder på å ramle ut... Ikke noe problem å stoppe strålen når jeg tisser f.eks. Men gynekologen ba meg knipe mens hun kjente innvendig, og de var da jeg gjorde det at hun sa at "dette kommer til å ordne seg". Vanskelig for å tro det, men hun vet vel hva hun snakker om. Hun ba meg forsåvidt ikke spesielt om å være flink til å knipe, men fikk liksom inntrykk av at bekken unnsmuskulaturen hadde noe med saken å gjøre.Men er ikke knipeøvelsene mest for lukkemuskelen?? Er da det jeg har fått høre, så man slipper å slite med skvetting osv
☆★hilsen meg★☆
Kan jeg spørre om det var slik at du så at "noe" stod i åpningen? I så fall gir det meg veeeldig mye håp For noe dritt!Var sånn med meg og i noen mnd. Nå 5mnd etter er det helt bra, og har vært det en god stund. Tenker jeg følte ubehag i ca 3mnd jeg
♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13
Jeg kikka aldri etter, for det turte jeg ikke Men jeg kjente en "bul" hvis jeg kjente etter da jeg satt feks på toalettet. Kjentes ut som "bunnlokket" var i ferd med å ramle utKan jeg spørre om det var slik at du så at "noe" stod i åpningen? I så fall gir det meg veeeldig mye håp For noe dritt!
Ja, jeg trodde egentlig også det, og jeg sliter ikke med skvetting i det hele tatt, bare med at livmoren holder på å ramle ut... Ikke noe problem å stoppe strålen når jeg tisser f.eks. Men gynekologen ba meg knipe mens hun kjente innvendig, og de var da jeg gjorde det at hun sa at "dette kommer til å ordne seg". Vanskelig for å tro det, men hun vet vel hva hun snakker om. Hun ba meg forsåvidt ikke spesielt om å være flink til å knipe, men fikk liksom inntrykk av at bekken unnsmuskulaturen hadde noe med saken å gjøre.
Ja!! Åh, så godt å høre! Da er det håpJeg kikka aldri etter, for det turte jeg ikke Men jeg kjente en "bul" hvis jeg kjente etter da jeg satt feks på toalettet. Kjentes ut som "bunnlokket" var i ferd med å ramle ut
♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13