Nedstemt

Enamil

Blir kjent med forumet
Noen her som føler seg litt nedfor? Jeg kjenner meg lei meg hele tiden :/ uten å virkelig ha en grunn for det.. Jeg har ikke lyst til å gjøre noen ting. Bare ligge i senga hele dagen..

Ikke hele dagen heldighvis, men jeg blir lett lei meg og tar ofte til tårene.

Det er heldighvis ikke varig, når hormonene får stabilisert seg så kommer kroppen til å føles bedre :) <3

Men om du kan, bli i senga og slapp av, kroppen vår gjør mye jobb nå, så hvile er numero uno ;)

Noen her som føler seg litt nedfor? Jeg kjenner meg lei meg hele tiden :/ uten å virkelig ha en grunn for det.. Jeg har ikke lyst til å gjøre noen ting. Bare ligge i senga hele dagen..

Jeg vil også bare ligge i sengen. Sist uke var jeg hjemme fra jobb to dager fordi jeg var så kvalm og sliten. Den andre dagen begynte tankene å lette, og jeg fikk litt energi til å gå meg en liten tur. Så jeg tror egentlig bare at kroppene våre prøver å si til oss at de trenger hvile. Denne helgen er jeg helt kaputt igjen. Mye tunge tanker å slite på, men håper de letter etterhvert...

Ja jeg har mine øyeblikk hvor jeg blir lei er livredd for alt...Redd for å bli forlatt, at det skal gå galt.. :sorry: Disse hormonene er virkelig ikke til å spøke med :joyful: jeg er jo førstegangs å ikke vært så langt på vei som nå, så alt er veldig nytt, litt skremmende å man tenker mye, reagerer å overreagerer :) startet en tråd for noen dager siden der jeg var så sint å lei meg at jeg kunne ha pakket kofferten å reist fra mann, hund å hus.. Ser etterpå at det var hormoner som blåser små ting opp til noe gigantisk :hilarious: hadde ikke trodd det skulle være en så Berg å dalbane av følelser :wtf: heldigvis har gubben min nå vendt seg litt til at jeg gråter for ingenting, så han kommer å gir meg en klem, eller klasker meg lekent på rompa å sier jeg må slutte å tulle på en så veldig søt måte at jeg å begynner å le :joyful:

Back
Topp