Nedstemt..

Real

Gift med forumet
Kjenner meg helt tom idag.. skikkelig nedfor og nedstemt. Vet ikke hvorfor. Hadde våkennatt med snuppa for første gang inatt, så er nok litt trøtt. Men pleier ikke å bli sånn selv om jeg får lite søvn, så vet ikke hva det er.
Samboer er flink med henne, men tar nok ikke fullt så mye ansvar som han burde syns jeg. Men vi har nytt hus, så han fikser jo og styrer mye her da..
Nytt hus, nytt sted.. kanskje det er det som gjør det..

Jeg kjenner allerede at jeg savner barseltiden. Savner den første tiden med lille snuppa og gråter når jeg må opp en bleiestørrelse..Hun blir jo så stor så fort. Herlige, lille fantastiske jenta vår :)

God klem til deg:)
Har sånne dager jeg og, uten at noe egentlig har skjedd...
Føler jeg mista så mye siden vi var ei uke på barneklinikken når han var 1mnd...vil ha lille babyen min tilbake.
Men så er det jo kjekt når de vokser til, og lærer nye ting;)

Sender deg ein stor klem. Er ein del tunge dagar her og, stort sett når eg er sliten eller har veldig vondt (fortsatt problem med bekkenet),
Men så er det heldigvis flest gode stunder, så håpar det er "berre" dagsformen din som gjer ting ekstra vanskelig. Snakk med mannen din om det, slik at han veit korleis du har det!

Tusen takk :) Det var nok bare dagsformen. Er ganske fin idag. Gleder meg veldig over alt nytt som skjer med jenta, men tida går jammen fort. Jeg har endelig skjønt hva folk mente da de sa: Nyyyt, nyt den første tida.

Back
Topp