nedsatt gang funksjon...

bea_

Elsker forumet
Hm...dette går ikke riktig vei.
Etter jeg var så flink å baka så mye i går ( ble stående lenge rolig) har jeg blitt helt forferdelig i bekkenet. Nå er alt uansett hva jeg gjør vondt. Det hjalp noen timer i går med et varmt bad, men nå er det like ille igjen. Det høgger til mellom bena og smerten har også spredd seg fra å bare være i lår/rompe til midt på ryggen og ned til kneet på høyre side....Våknet til og med at meg selv i dag pga jeg sa *auua*
Frykter snart de 30% på jobben [:(]

å fysj å fy! føler med deg! Ble så klein at jeg måtte slutte og jobbe jeg.. (står 8t om dagen) Håper du blir litt bedre! husk å ta det pent! [:)]

uff høres ikkje gogt ut.. god klem til deg..

God bedring ! men vist du har det sånn så blir det sikkert ikke noe bedre med tiden altså de siste ukene så jeg ville evt rådet deg til å ta vekk de 30 % og heller slappe av siste tiden. Husk på du skal ha hele bekkenet ditt til du blir gammel. Og skal du ha flere graviditeter børr du være veldig påpasselig ! Da er det bedre å bite i sure eple å sykemelde seg 100 % og heller være frisk etterpå og ikke ende opp med kronisk bekkenproblemer for det er ikke noe å ettertrakte !

god bedring [:)] klem fra meg også, vet åssen det er det er jævlig vondt !

Nå når jeg var på do så fikk jeg lyse rosa blod på papiret også....håper det ikke er ting som skjer alt altså, ettersom jeg har så vondt i mellom bena oxo [&:] Jeg har jo ikke blødd en eneste gang i svangerskapet...

ORIGINAL: bea_

Nå når jeg var på do så fikk jeg lyse rosa blod på papiret også....håper det ikke er ting som skjer alt altså, ettersom jeg har så vondt i mellom bena oxo [&:] Jeg har jo ikke blødd en eneste gang i svangerskapet...

Når man anstrenger kroppen litt ekstra er det normalt at det kommer litt blod fikk jeg høre. Bakinga tok nok myyye mer på enn du hadde regnet med, så det er nok grunnen.

Skjønner at du ikke har det så veldig lett i dag :/ Sender med mange gode klemmer :)

hahah..tenk så utrolig fjolsete...bli i så dårlig form etter litt baking , flaut [:)]
Det får meg til å tenke på Monsen gjengen jeg så på TV på søndagen...de klaget ikke mye de. Bør nok ta meg i nakken ja !!!!!

Huff, jeg vet hvordan du har det[:'(] [&:]
Våknet i dag og følte meg i ganske bra form, og så begynte jeg å vaske og bake litt... Jo takk, det kjennes[&:] Ingenting som er godt, og ingenting hjelper! Føler meg som en gammel dame, og synes synd i meg selv![8D][:(]
Håper disse ukene går fort![:)] Er slitsomt dette..

Klem til deg

Back
Topp