Nedre eiker

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Noen som har lyst å bli med ut på tur en dag eller dra til Årbogen? Skape litt nytt bekjentskap?

Jeg er førstegangsfødene, snart 24 år og har hund.

Ta kontakt her eller på brev :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ikke herfra, :p men bor på stenseth. Så er mye i lysløypa og på årbogen.

Jeg holder til på November, men har termin i slutten så kan godt hende jeg føder i des. Bor i mjøndalen :)

Mjøndalen er jo bare svepan. Vi du bli med en dag da i lysløypa når ikke sola steiker aå jeg peser som et eller annet skummelt dyr eller ta en tur på Årbogen for en duppert.

Mjøndalen er jo bare svepan. Vi du bli med en dag da i lysløypa når ikke sola steiker aå jeg peser som et eller annet skummelt dyr eller ta en tur på Årbogen for en duppert.

Kan godt bli med på Årbogen, men har heavy duty bekkenløsning så tror ikke jeg skal prøve meg på no skogtur :)
Har snuppa hjemme fra bhg de neste to ukene, men denne uka som kommer er vi ikke hjemme.

Kan godt bli med på Årbogen, men har heavy duty bekkenløsning så tror ikke jeg skal prøve meg på no skogtur :)
Har snuppa hjemme fra bhg de neste to ukene, men denne uka som kommer er vi ikke hjemme.
Flott, bare å si ifra når det passer deg. Ta kontakt på brev da.

Nei, jeg må gå til kiropraktor for å holde bekken og korsrygg i sjakk matt.. god bedring med bekknet ditt da. Bare å være litt sosial hjelper meg mye. Spessielt vis man klaffer så er det jo gøy når det blir babys ;)

Jeg jobber litt sånn humrer til bulter, så enten en ettermiddag, eller en fridag passer best:-)! Var det ditt første barn, eller hadde du fra før og?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber litt sånn humrer til bulter, så enten en ettermiddag, eller en fridag passer best:-)! Var det ditt første barn, eller hadde du fra før og?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Min første. Ditt første? Jeg er jobber dag så er tilgjengelig på ettermiddag og helg.

Hvor gamle er barna deres? Jeg venter nå i setember og er 24 år, kjenner ikke så mange her :)

Ja ikke sant;) jeg er veldig glad i de to lysløypene oppe ved årbogen. Knærne mine liker ikke asfalt;p men lyst å finne på no en gang nå snart? Prøve oss med en tur først kanskje?

Back
Topp