Nedpress

Attpåklatt?

Blir kjent med forumet
Er det andre som har voldsomt nedpress for tiden?

Baby er festet, og jeg føler jeg har nedpress hele dagen. Det gjør til tider så vondt nederst i magen og bekkenet at jeg må stoppe opp (ikke kynnere eller rier eller hard mage da).

Er også så øm nedentil og føler nedpresset både i rumpen og vagina. Skikkelig ubehagelig :dead:

Er 36+5 i dag. Kan ikke huske jeg hadde så voldsomt nedpress så tidlig sist gang.

Har også mye kynnere utenom. De kan stråle noe nedover hoftene og gi "menssmerter" i magen og rygg, men er ikke regelmessige, så disse antar jeg er maserier.

Er det vanlig å ha det sånn i flere uker før fødsel kommer igang? :smiley-ashamed004

Sist fødsel var rask, og jeg hadde maserier fra uke 35, men fødte ikke før 39+4.
 
Samme her.
Masse rier, og masse press. Ubehagelig å både sitte og gå mens det står på.
Hadde aldri press, og ikke halvparten så mye rier sist. Håper det betyr at baby kommer snart . Har 4 uker igjen.
 
Akkurat likt hos meg også
Maserier som er faktisk ganske vonde og nedpress både i rumpa og framme
Har snakket med jordmor om dette og det er jo bra at kroppen jobber sier hun, men betyr ikke nødvendigvis at babyen kommer snart. Hun sa at dette kan også gi seg helt eller fortsette helt til fødsel. Så prøver å være så tålmodig som jeg kan, men dette er ganske slitsomt.
Er i uke 35 så det er noen uker igjen til fødsel.
 
Masse nedpress her også, kom etter hodet festet seg.
Hvordan kjennes det ut når hodet fester seg? Eller fikk du det bekreftet av jordmor. Min har ikke festet enda, og min første festet seg heller aldri, så vett ikke helt hvordan dette kjennes ut.
Og hvor mange uker er du nå? ♥️
 
Back
Topp