Nedpress?

susy123

Betatt av forumet
har opplevd med litt jevne mellomrom.. noe jeg vil beskrive som nedpress, eller tissetrengt.. eller jeg vet ikke.. kanskje nesten som UVI?
Men ingen andre symptomer?

Er bare 10uker

Kan komme fra tarm/endetarm? Det legger en del press på blære så det kjennes ut som om man må tisse noe sinnsykt, men får ikke tissa. Litt sånn uvi følelse.

At jeg må på do tenker du? Nei det er ikke sånn følelse tror jeg, og jeg klarer å gå på do.
Det er en sånn følelse som om det dyttes ut.. eller ned..

Jeg føler litt sånn pga jeg har litt nedfall av livmor, tarm etter forrige svangerskap/fødsel:shifty:

Jeg har det litt sånn, tenker at det er bare tyngden på livmor som gjør det, så jeg har bare viftet det bort

Sniker fra oktober.
Kjenner nedpress om ettermiddag /kveld. Er 18 uker. Spurte lege på sykehuset, og så lenge det går over, var det ikke noe å bry seg med.

Men hva var det? Jeg er jo bare 10-11 uker når det har pågått...
Det fikk jeg ikke svar på. Er jo mye som skjer der nede. Har hatt nedpress siden 13-14 uker, men jeg venter twins, så tenker det har med det å gjøre hos meg. Ta det opp med lege/jm, evt ting legevakten dersom det bekymrer deg.

Bare en liten tanke.. Sjekket for uvi? Kan ha uvi i svangerskap uten å ha noen symptomer på dette, så kanskje levere en urinprøve på legekontoret.

Bare en liten tanke.. Sjekket for uvi? Kan ha uvi i svangerskap uten å ha noen symptomer på dette, så kanskje levere en urinprøve på legekontoret.
nei har ikke sjekket for det. Tenkte at siden det ikke var konstant så var det nok noe annet.. hmm..

Hadde absolutt sjekka for UVI!
Ellers er man jo mer .. "oppsvulmet" i graviditeten da. Generelt. Så det er mye som føles annerledes ;)

Hadde absolutt sjekka for UVI!
Ellers er man jo mer .. "oppsvulmet" i graviditeten da. Generelt. Så det er mye som føles annerledes ;)
Jeg spurte når jeg var på en fertilitetsklinikk i DK om de kunne vite hva det var jeg følte. Og han tok veldig lett på det og sa at det er nok mest sannsynligvis at kroppen min ikke helt forstår hvor trykket kommer i fra. Innvendig eller utvendig , og presser da på blæra. I tillegg til at baby ligger veldig lavt nede tror jeg.

Back
Topp