Nedpress??

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Noen som har begynt å slite med nedpress? Det kjennes ut som jeg har begynt å kjenne det, kjennes ut som jeg har lille i skjeden nærmest.. bekymrer meg litt da jeg har ekstremt mye helt gjennomsiktig væske som kommer ut samtidig. Noen som har opplevd lignende? Husker så lite om disse tingene fra mine tidligere svangerskap [emoji30]

Noen som har begynt å slite med nedpress? Det kjennes ut som jeg har begynt å kjenne det, kjennes ut som jeg har lille i skjeden nærmest.. bekymrer meg litt da jeg har ekstremt mye helt gjennomsiktig væske som kommer ut samtidig. Noen som har opplevd lignende? Husker så lite om disse tingene fra mine tidligere svangerskap [emoji30]

Har du mulighet til å spørre jordmor? :) Tenker at det ofte kan være greit, så får du svar fra en som kjenner deg og ditt svangerskap godt!

Lurt å ta på et bind hvis du skal innom jordmor. Da kan hun ofte avgjøre om det ikke er forstervann, så slipper du å være redd for det.

Jeg er innimellom veldig plaget av nedoverpress. Kjennes ut som dagene etter fødsel med første barnet. Hadde det aldri slik med andremann. Tenker det er en form for bekkenløsning og nekter å bekymre meg. Men beklager meg selvsagt høylytt og går minst mulig slike dager.

Lurt å ta på et bind hvis du skal innom jordmor. Da kan hun ofte avgjøre om det ikke er forstervann, så slipper du å være redd for det.

Jeg er innimellom veldig plaget av nedoverpress. Kjennes ut som dagene etter fødsel med første barnet. Hadde det aldri slik med andremann. Tenker det er en form for bekkenløsning og nekter å bekymre meg. Men beklager meg selvsagt høylytt og går minst mulig slike dager.

Ja, var det jeg tenkte også kanskje det kom fra.. bekkenløsningen! Har ikke hatt så intens bekkenløsning som jeg har nå i tidligere svangerskap så blir jo helt paranoid av all smerten som kommer fra det.

Nei, jeg har klart å legge det litt bort nå.. er så mye man skal bekymre seg for, er et slit til tider og det er jo ikke sånn man vil oppleve svangerskapet [emoji849]

Jeg hadde en 3-dagers periode med mye smerter hovedsakelig når jeg stod, men kunne også kjenne det når jeg satt. Det var godt å lese at det er nok en form for bekkenløsning og smertene er de samme som blir beskrevet, "som dagene etter en fødsel". Jeg var i mye aktivitet på jobb den samme uken og det må ha utløst smertene.

Back
Topp