Nedpress

*tropisk*

Forelsket i forumet
Har slik ufattelige nedpress smerter. Trykker nedover, og føler av og til ut som jeg blir delt innvendig mellom bena. Kjenner det i underlivet og rundt bekkenet, samtidig som baby er kjempe aktiv å turner rundt. Kan vare i flere timer uavhengig av hva jeg styrer på med. Så plutselig stopper det og går over til vanlige kynnere. Sikkert modning på gang, men du så slitsomt i lengden. Vil nyte siste tiden, men føler meg bare sur, sliten og lei og vil bare ha baby ut. Samtidig som jeg prøver å motivere meg selv med alt det kjekke jeg kan gjøre, som å bake, ordne til, se på serier, strikke og egentid for meg selv... Åså orker jeg bare ikke.....3 uker igjen til termin idag.

Det er nok lille som borrer seg nedover til utgangen ;) Det er utrolig ekkelt... Min lille gjør også slik, men kan variere fra dag til dag.

Nyt tiden frem til fødsel og nyt modningstegnene ( selv om de til tider kan være slitsomme;) )

Åh det er slitsomt når det står på. Hjelper meg veldig mye å gå på do, og å legge meg ned og fokusere på babien som jobber seg ned, puste, og liksom være med den når den holder på :-)

Den holdt veldig på når vi kjørte i går, og da gikk det helt over når jeg gikk ut en tur og fikk tissa, selvom det var en kald opplevelse på dovre i 14 minus :-P

Åh det er slitsomt når det står på. Hjelper meg veldig mye å gå på do, og å legge meg ned og fokusere på babien som jobber seg ned, puste, og liksom være med den når den holder på :)

Den holdt veldig på når vi kjørte i går, og da gikk det helt over når jeg gikk ut en tur og fikk tissa, selvom det var en kald opplevelse på dovre i 14 minus :p

Bor ikke langt unna Dovre, så vil virkelig tro på at det var kaldt igår. :P har jo vært under 30- her før det ble mildere igår. :P

Bor ikke langt unna Dovre, så vil virkelig tro på at det var kaldt igår. :P har jo vært under 30- her før det ble mildere igår. :P

Det her var i drivdalen... På toppen var det 24 minus på det kaldeste ;-) det var skikkelig kaldt ja! Godt det mildner litt :)

Kjenner igjen følelsen, ja! Av og til får jeg følelsen av at hele ungen vil presse seg ut når jeg reiser meg:confused: Siste dagene har jeg også fått skikkelig gangsperre, kjennes ut som om noen har dengt løs på skambeinet mitt med balltre..!:(

Kjenner igjen følelsen, ja! Av og til får jeg følelsen av at hele ungen vil presse seg ut når jeg reiser meg:confused: Siste dagene har jeg også fått skikkelig gangsperre, kjennes ut som om noen har dengt løs på skambeinet mitt med balltre..!:(
Åh, der klarte du å sette ord på det jeg har gått rundt å følt på de siste dagene nå! Føler jeg går som ei gås om dagen:p

Back
Topp