Nedpress

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Idag er jeg 18+0 og særlig igår hadde jeg veldig følelse av nedpress. Har hatter tidligere også men igår varte det nesten hele dagen. Prøver å knipe men får ikke tak i musklene på en måte. Har også en del utflod når jeg har denne følelsen. Idag har jeg ikke hatt så mye nedpress men jeg har derimot hatt en del menstruasjonsmerter. Er annengangs og hadde ikke denne følelsen av nedpress sist.. Er dette normalt? Opplever flere av dere det?

Jeg hadde det, er også 2 gangs, hadde urinveisinfeksjon, nå er det mye bedre etter behandling, gå til legen å sjekk urinen din :)

Hmm. Jeg og har kjent på nedpress, eller stølhet i skambeinet på en måte den siste uka. Kansje det er urinveisinfeksjon? Har jo aldri hatt det, burde det ikke være symptomer? Er man mer utsatt for det I graviditeten?

Jeg har også kjent nedpress i dag, kjennes ut som noe er på tur ut av skjeden. Husker ikke om ting var sånn sist. Men håper ikke det er noe farlig

Va f*n ...samma här ..hela eftermiddagsskiftet...att allt är tungt å blodsprängt där nere

Jeg hadde det, er også 2 gangs, hadde urinveisinfeksjon, nå er det mye bedre etter behandling, gå til legen å sjekk urinen din :)
Har akkurat vært igjennom en kur for det og sjekket igår, helt fin prøve, ingen spor etter infeksjon

Va f*n ...samma här ..hela eftermiddagsskiftet...att allt är tungt å blodsprängt där nere

Jeg har også kjent nedpress i dag, kjennes ut som noe er på tur ut av skjeden. Husker ikke om ting var sånn sist. Men håper ikke det er noe farlig
Nesten godt å høre flere har det sånn :) Skal høre med jm neste gang jeg er der. Det er akkurat sånn det kjennes ut, som om noe er på vei ut skjeden, som en tampong som sklir ut eller noe. Jeg trener bekkenbunnen men spørs om jeg ikke må bli flinkere til å knipe..

Nesten godt å høre flere har det sånn :) Skal høre med jm neste gang jeg er der. Det er akkurat sånn det kjennes ut, som om noe er på vei ut skjeden, som en tampong som sklir ut eller noe. Jeg trener bekkenbunnen men spørs om jeg ikke må bli flinkere til å knipe..

Det med en tampong som er på tur ut var egentlig veldig god beskrivelse på hvordan det kjennes

Har det også sånn, spesielt om jeg går mye. Er andregangs, og ting er jo annerledes der nede etter fødsel. Livmora begynner å bli tyngre, og presser sikkert nedover. Er ubehagelig!

Har det også sånn, spesielt om jeg går mye. Er andregangs, og ting er jo annerledes der nede etter fødsel. Livmora begynner å bli tyngre, og presser sikkert nedover. Er ubehagelig!
Ja det er kjempe ekkelt! Veldig ubehagelig, og jeg lurer på hvordan dette skal bli utover svangerskapet når det blir tyngre.

Back
Topp