Nedpress.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Har dere det?

Her har jeg dem siste dagene hatt syykt nedpress. Det er utrolig ubehagelig!
Itilegg har jeg blitt hoven nedentil, og mye trangere "innover" :oops:
Sammen med kynnere og stikkingen som Tina prater om så kjennes underlivet mitt ut som min værste fiende om dagen!

Dere som har født før, dette er nedpress sant!? Husker ikke heeelt fra sist.

Høres ut som nedpress ja. Jeg har også mye av dette. Kjenner det trykker hard nedover når jeg har kynnere. Akkurat som om ungen faktisk blir pressa ut.... hoven er jeg også. Ikke behagelig nei..

Høres ut som nedpress ja. Jeg har også mye av dette. Kjenner det trykker hard nedover når jeg har kynnere. Akkurat som om ungen faktisk blir pressa ut.... hoven er jeg også. Ikke behagelig nei..

Ja, kjennes innimellom ut som hode står i åpningen. Også er det ingenting og gjøre med. :o Får håpe at det er pga at hode fester seg og at det skjer noe modning.

Ooooh yes baby i haz it!

Kjenner det presser skikkelig i omparompa også :P

Tar du deg en ballong mellom beina så har du gangen min til tider :P

Åsså har jeg hovnet opp jeg også, sambo syns jo det er kjeeeeeempe gøy, så barnselig som han er :P

Å trangere er jeg visst også :P

Ooooh yes baby i haz it!

Kjenner det presser skikkelig i omparompa også :P

Tar du deg en ballong mellom beina så har du gangen min til tider :P

Åsså har jeg hovnet opp jeg også, sambo syns jo det er kjeeeeeempe gøy, så barnselig som han er :P

Å trangere er jeg visst også :P

Hurra, jeg er ikke alene med "ballong gange" :p

Så mye dritt vi må igjennom, så får gubbene bare det positive! (Helvette for meg, trangere for han :p) De kan virkelig bare holde kjeft når d kommer ett hormonutbrudd hvertfall:p

HEAR HEAR!!!!! ;) hehe
Hurra, jeg er ikke alene med "ballong gange" :p

Så mye dritt vi må igjennom, så får gubbene bare det positive! (Helvette for meg, trangere for han :p) De kan virkelig bare holde kjeft når d kommer ett hormonutbrudd hvertfall:p

Jeg har en tendesn til å kjenne nedpress, spess på kvelden og når er skikkelig tissatreng. Men hos meg så stopper det opp helt nederst i magen, rett over skambeinet el symfysen el hva det heter igjen. Og som Tina sier, det presser helt noe forferdelig i ompa rompa :P Og når jeg får et slik nedpress, så kommer det og litt mensenmurringen. Noen som får det samtidig å?? Men fyktelig ubehagelig er det....tror jeg er skikkelig tissatreng og dritatreng, men så kommer det ikke noe....plagsomt til tider. Tror knerten driv å lurer meg litt :P

Jeg har en tendesn til å kjenne nedpress, spess på kvelden og når er skikkelig tissatreng. Men hos meg så stopper det opp helt nederst i magen, rett over skambeinet el symfysen el hva det heter igjen. Og som Tina sier, det presser helt noe forferdelig i ompa rompa :p Og når jeg får et slik nedpress, så kommer det og litt mensenmurringen. Noen som får det samtidig å?? Men fyktelig ubehagelig er det....tror jeg er skikkelig tissatreng og dritatreng, men så kommer det ikke noe....plagsomt til tider. Tror knerten driv å lurer meg litt :p

hehehe, godt jeg ikke er aleine med omparompa :P

Det gjør jo DIREKTE vondt når det skjed...

Snart blir det enda verre...

Nedpress noen dager, spessielt dager jeg sitter eller står masse.. Er ufatterlig vondt:/

Her ååå, kommer som regel når jeg kjører bil eller er ute og går. Kynneran hører som regel med, så hver jeg har nedpress går det noen sek, så er det " Hello kynnar".. :p

hehehe, godt jeg ikke er aleine med omparompa :p

Det gjør jo DIREKTE vondt når det skjed...

Snart blir det enda verre...
Det er helt forferdelig vondt. Nesten så jeg må skrike au noen ganger. Og det kjennes å i ryggen. Skulle tror jeg var forstoppet vettu :P

Har dere det?

Her har jeg dem siste dagene hatt syykt nedpress. Det er utrolig ubehagelig!
Itilegg har jeg blitt hoven nedentil, og mye trangere "innover" :oops:
Sammen med kynnere og stikkingen som Tina prater om så kjennes underlivet mitt ut som min værste fiende om dagen!

Dere som har født før, dette er nedpress sant!? Husker ikke heeelt fra sist.

Jepp. Når jeg går "lang" tur med bikkja. Da føles det som ungen prøver å presse seg ut både foran og bak :eek:
Og kynnere som verker helt ned i ankelen :confused:

Oh yes...og 9 uker igjen :P

Back
Topp