Nedpress?

Inskrø

Andre møte med forumet
Nå begynner sikkert ting å skje her. Er fortsatt 4 uker igjen.. Og jeg er ikke forberedt på at noe skal skje med fet første. I de siste dagene har jeg likevel kjent et intenst press nedover i bekkenet, men bare i korte perioder i gangen. Nå er det ca 15-20 min i mellom.
det er ikke stikkinger som det ofte blir referert til, men bare ubehagelig slik at jeg må stoppe opp å fokusere på ubehaget til det går over. Er ikke særlig bekymret, men mer nysgjerrig på hva som skjer. Alt er jo nytt som førstegangsfødende...

Jeg har også fått dette nedpresset. Er ubehagelig å bevege seg for mye. Betyr vel at babyen dytter seg lenger og lenger ned i bekkenet og klargjør seg til fødsel. Jeg har også 4 uker til termin enda, og de eneste tegnene jeg har på at det nærmer seg er kynnere og nedpress, så kan vel gå slik i mange uker dessverre...

Ikke for å ta mote fra deg, men jeg har gått med nedpress, følelsen av å nesten ha hode til lillegutt mellom beina, helt siden uke 31.
Men heldigvis er dette individuelt, skal se at dette er et tegn på at fødselen din starter snart ;)
Lykke til :)

Ja, nedpress kan man få lov å plages med en stund.. Jeg har hatt det siden uke 30-31, men det har blitt mer og mer etterhvert som han blir tyngre. Føles innimellom som om jeg sitter på hodet hans.. :/

Back
Topp