Nedpress

seinsommer

Andre møte med forumet
Hei :) noen som har begynt å kjenne nedpress.. Jeg er i uke 15 og begynte å kjenne det denne uken... Er ikke dette litt tidlig?

Jeg lurer på om jeg har kjent noe lignende.. En slags trykk eller presset følelse i hele underdelen - på en måte.. Tenkte det kom sånn følelse fordi jeg vokser, men har bare kjent det en sjelden gang.

Milla900 skrev:
Jeg lurer på om jeg har kjent noe lignende.. En slags trykk eller presset følelse i hele underdelen - på en måte.. Tenkte det kom sånn følelse fordi jeg vokser, men har bare kjent det en sjelden gang.

Samme her og også tenkt at det er fordi det vokser..

Da håper jeg det er pga at jeg vokser :) har liksom følelsen av å tisse hele tiden, trykker sånn på... Skal til jordmor i morgen heldigvis, får høre hva hun sier :) takk for svar :-)

Det er ikke kjekt å føle seg tissetrengt hele tiden, føler for å være i nærheten av et toalett når det står på. Men det er vel helt normalt. :-) Du får holde oss oppdatert om hva jordmoren sier til det - vis du vil - er nyskjerrig på hva det kommer av... :-D Blir jo alltid litt engstelig når det skjer uvandte ting! :-)

Jordmor trodde det kunne være urinveisinfeksjon, men urinprøven var helt fin.. Hun kunne ikke helt si hva det kunne være, ble det verre måtte jeg ta ny urinprøve, men hun trodde egentlig det ville gi seg. Har blitt litt bedre, men er enda litt "tissetrengt". Hun mente at voksesmerter ikke gikk nedover mot blæra, men heller "oppover rundt magen".... Satser på det snart går over :) babyen hadde det fint heldigvis, hjerterytme på 125, guttelyd meinte jordmora... Noen som tror på/ har erfaringer med gutte/jentelyd??

Har en del nedpress ja. 
Hos meg kommer det mest sannsynlig av at jeg har en kraftig soppinfeksjon i skjeden. Fikk resept på 6 dagerskur av legen. Håper det blir bedre nå. :-)

Har også hatt det i flere uker, når jeg er litt for aktiv så kommer det. Jormora mi sa at det er bare fordi det vokser og sånn, men at jeg kan ta det litt med ro og unngå å provosere det for mye. Synes det er skummelt selv så tidelig, hadde det ikke slik med første mann.

Back
Topp