nedpress

preggysue

Blir kjent med forumet
Da har baby lagt seg med hodet ned og jeg kjenner godt med nedpress når jeg har kynnere. Er dette noe som jeg bør tenke mer på eller er det helt normalt fra nå av? Er ganske ubehagelig når det står på.

Babyen min har ikke lagt seg med hodet ned ennå, men jeg kjenner også nedpress når jeg får kynnere. Må vel bare vende meg til det for det er tre måneder igjen til termin.

Jeg har hatt nedpressfølelse siden uke 10 :P Ble mye bedre til meg etter jeg slutta å jobbe og kunne sette med ned litt oftere,men nå i de siste dagene har det blitt værre igjen. Er nok fordi begge hodene ligger ned. Det er somregel ikke farlig, men jeg ville nevnt det på neste kontroll :)

Jeg ville sjekket det. Her påvirker nedpresset mormunnen, så nå har jeg fått lungrmodningssprøyter og er på ukentlig kontroll. Får også brincanyl for å dempe kynnerene som skaper nedpresset...Er bedre med en sjekk for mye, enn en for lite

Har det av og til, ble litt redd første gangene, for hadde ikke noe særlig sist gang, merket ikke noe til noe kynnere heller :P

Sist gang var han festet på denne tida, opplvede derimot masse stikninger nedentil, særlig når jeg gikk.. ikke behagelig akkurat :P

Back
Topp