Nedpress uke 19

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Er det noen av dere andre som får nedpress når dere står/ går? Blir bedre med en gang jeg legger meg eller setter meg. Kjennes ut som om alt bare buler nedover på en måte.

Er andregangsfødende i uke 19, og kan ikke huske det var sånn sist, hvertfall ikke så tidlig.

Kan jeg love deg! Helt forferdelig. Jordmor kommenterte på ultralyden at hun så jeg hadde mye kynnere. Ante ikke at de så det heller. Jeg skal til fysio over helga. Klarer så vidt reise meg, gå, snu meg og bøye meg ned. Kommet de siste dagene.

Kan jeg love deg! Helt forferdelig. Jordmor kommenterte på ultralyden at hun så jeg hadde mye kynnere. Ante ikke at de så det heller. Jeg skal til fysio over helga. Klarer så vidt reise meg, gå, snu meg og bøye meg ned. Kommet de siste dagene.

Ååå:eek:Er du førstegangs eller flergangs? Kommer nedpresset kun i kombinasjon med kynnerene? Jeg har foreløbig lite av kynnere heldigvis.

Jeg har også nedpress inni mellom. Er tredjegangs. Veldig ubehagelig.

Ååå:eek:Er du førstegangs eller flergangs? Kommer nedpresset kun i kombinasjon med kynnerene? Jeg har foreløbig lite av kynnere heldigvis.

Er førstegangs ja. Nei, kommer ikke i forbindelse med kynnere, mer eller mindre hele tiden. Det blir verre når jeg har gått ett stykke. Hva med deg?

Er førstegangs ja. Nei, kommer ikke i forbindelse med kynnere, mer eller mindre hele tiden. Det blir verre når jeg har gått ett stykke. Hva med deg?

Hmm. Var litt nytt dette her. Var absolutt ikke slik første gang jeg var gravid, da kom det nye senere. Men er gjerne på grunn av att bekkenbunnsmuskulaturen min er blitt svakere etter sist fødsel. Jeg var ikke særlig god på knipingen :rolleyes:

Last edited:
Back
Topp