Nedpress så d holder:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Uff nå begynner jeg å bli temmelig lei:( har så kraftig nedpress for tiden sånn har d vært en stund nå. Kvelden spes. Andre som kjenner skikkelig nedpress?? Aldri hatt sånn nedpress med de 2 andre jeg har. Er dette noe med modning? El burde jeg ringe føden??

jeg også har skikelig nedpress, føler av og til at hodet står mellom bena :P Fryktelig ubehagelig å gå til tider... her har snuppa festa seg med hodet godt nedi bekkenet hvertfall... men om du er usikker så ring føden, det er derfor de er der :)

samme her...har ikke hatt lignende i de to andre sv.skapene.. Nå har jeg nedpress og har gått med sterke kynnere som tar både her og der i ca 2 timer i kveld og... har hatt mange sånne kvelder.. bah.. SLITSOMT!

Her er det nedpress hver kveld for tiden. Vagger fra sofa til wc på kvelden, knapt plass til å flytte beina. Men på dagtid er alt fleksibelt og helt fint. Mener å huske at jeg hadde det sist også, i ukene rett før. Har enormt med kynnere, døgnet rundt. Synes magen er i konstant spenning... Men deilig å tenke på at alt er modning og forberedelser, og jo mer vi har på forhånd, jo mindre selve dagen, kanskje ;)

hadde mye nedpress midt i svangerskapet, men ikke så mye nå, men kjennes ut som han er langt nedi bekkenet for det. Mye kynnere har jeg hatt også, spes når jeg jobber, gjør ting i hjemmet og går tur.... Hadde ingenting av dette med de to andre. Til tross for disse skavangene, har det vært et supert svangerskap i forhold til masse bekkenproblemer de to andre gangene;-)

Har tatt seg veldig opp med nedpress her også. Fra tidlig ettermiddag og gjennom hele natten ligger han å presser :P
Ikke særlig behagelig, nei, men skal igrunn ikke klage for det var MYE verre forrige svangerskap ;)

Back
Topp