Nedpress og stikninger!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Magen har sunket ganske mye-DEILIG! Men hodet kan umulig ha festet seg da akrobaten i magen er overalt. Kjenner at jeg har nedpress til tider, men det er nok bare at hun klemmer på. Stikningene i underlivet derimot, er de tegn på modning? Ubehagelig innimellom og langt fra forutsigbare:P De påfølgende grimasene ser mindre bra ut i offentligheten :P

Kjenner til de stikkene ja :p Her ligger hun med hodet godt planta i bekkenet og skrur seg nedover kjennes det ut. Om det blir noe modning ut av det aner jeg ikke.

Hvor sitter stikkingen til dere? :p i gårkveld var det skikkelig stikking på venstresiden i lysken og venstresiden framme. Her ligger han nok i tverrleie enda og snur seg noen ganger men hodet ligger på tverra nederst og ryggen på høyresiden med masse spark opp mot ribbeina.. Enda noen uker til max i forhold til livmor øverst i ribbeina, men etterpå synker det jo. *gleder meg*

Hvor sitter stikkingen til dere? :p i gårkveld var det skikkelig stikking på venstresiden i lysken og venstresiden framme. Her ligger han nok i tverrleie enda og snur seg noen ganger men hodet ligger på tverra nederst og ryggen på høyresiden med masse spark opp mot ribbeina.. Enda noen uker til max i forhold til livmor øverst i ribbeina, men etterpå synker det jo. *gleder meg*

Her føles det som om stikkingen er bare midt inni :P *details* Hun ligger flere ganger ila dagen med hodet ned og beina opp i ribbeina, men sjeldent lenge om gangen! Men du verden så stor den livmora må være, plutselig er hun helt på sida, nesten ryggen min! Fascinerende greier!

Disse stikningene...kjennes det ut som om den lille har fått en kniv eller sag og prøve å få opp midten av skambeinet fra innsiden?:o

Åh jaa! Skulle nesten blitt filma når det stikker nedi der, for de grimasene hahaha.. stopper liksom opp og skjærer det ansiktsuttrykket. Folk må jo lure :D

Jah, da kan jeg trygt melde meg inn i stikningsklubben:( Fy søren så vondt til tider!!!:o Har vært litt av og på de siste ukene, men de siste to dagene har vært forferdelig. Uansett om jeg sitter, ligger eller gåro_O alt en skal gjennom:p

Føles som om babis holder på å skru seg nedover i skrittet til tider, og kan komme noen harde bevegelser i lysken og stikkinger nedi der. Jeg er så redd han bare plutselig skal komme, så nå har jeg begynt å vaske tøy ;)

For meg føles stikkningene som eletrisk støt....☺☺gjør vondt og pluss at jeg kvepper. Så det ser jo ganske rart og brutalt ut☺☺

Back
Topp