Nedpress og stikninger..

Bamsemor001

Andre møte med forumet
37+2 på vei i dag.. De siste dagene har jeg kjent på mye press i bekkenregionen. Spesielt når baby beveger seg, da er det akkurat som om han presser på nerver nedi der, samtidig som om bekkenet presses utover. Akkurat som om det bobler! Har en ganske aktiv krabat, og nå i det siste har jeg begynt å få det i korsryggen og. Festet seg for to uker siden. Flere som har det sånn?:bookworm:

37+2 på vei i dag.. De siste dagene har jeg kjent på mye press i bekkenregionen. Spesielt når baby beveger seg, da er det akkurat som om han presser på nerver nedi der, samtidig som om bekkenet presses utover. Akkurat som om det bobler! Har en ganske aktiv krabat, og nå i det siste har jeg begynt å få det i korsryggen og. Festet seg for to uker siden. Flere som har det sånn?:bookworm:

Jepp, hatt noen uker. En uke til termin i dag :) innimellom svikter bena mine når hu sparker langt ned, som om hun treffer er nerve eller noe :( ikke godt...

Jepp, hatt noen uker. En uke til termin i dag :) innimellom svikter bena mine når hu sparker langt ned, som om hun treffer er nerve eller noe :( ikke godt...
Nei, jeg vet! Er spent på om denne kommer noe før termin, håper det egentlig. De eneste stillingene som har funket sånn noenlunde i går og i dag, er liggende og stående litt fremoverbøyd:wacky::happy:

Ja. Her har h*n vel ikke festet hodet, men ligger LAAANGT ned og så har h*n tendenser til å bevege litt på hodet innimellom, og da kjennes det seriøst ut som bekkenet er på tur fra hverandre. Presser sånn ned at jeg av og til ikke klarer å stå oppreist. Ganske slitsomt, ja!

Er ganske sprøtt og kjenne alle de bevegelsene så langt nedi der! Begynt så smått å bekymre meg over reiseveien til sykehuset, får endel vondter og stikninger når jeg må sitte i bil, men må vel gå bra :bored::happy: kynnerne tar vel fokuset da!

Det er som du beskriver meg! Kunne godt h skrevet dette selv, helt som meg! Bare jeg er 37+1 i dag!

Ja. Her har h*n vel ikke festet hodet, men ligger LAAANGT ned og så har h*n tendenser til å bevege litt på hodet innimellom, og da kjennes det seriøst ut som bekkenet er på tur fra hverandre. Presser sånn ned at jeg av og til ikke klarer å stå oppreist. Ganske slitsomt, ja!
Kjenner følelsen ja! o_O

Bekkenet mitt har bare blitt verre den siste uken, føles ut som han er borti nerver ja, da plutselig beinet kan svikte når jeg er ute å går :dead:
Han bølla i magen min har ikke festet seg, og er veldig støl der nede, er veldig ubehagelig til tider :hungover:

Back
Topp