Nedpress og stikkinger

Maibaby2020

Blir kjent med forumet
Jeg har hatt en del nedpress en stund, og mye ubehag i bekkenet generelt, men de siste dagene har det virkelig kjentes ut som om junior prøver å sparke en fot eller noe ut igjennom åpningen. Det er så utrolig vondt, og det er nesten så jeg er redd hele systemet mitt skal komme ut der med det samme, det stikker skikkelig, føles nesten som om han ligger å stikker meg med en kniv.
Noen som sliter med det samme? Og som kan forklare meg hva som foregår? Jeg vil i grunnen ikke tro det er så unormalt, men i forrige svangerskap hadde jeg nesten ingen modningstegn før senga plutselig var full av fostervann en morgen så det er liksom så ukjent også.

Helt normalt men kan være skikkelig vondt ja! Er modning:) jeg får det spesielt når han beveger seg

Helt normalt men kan være skikkelig vondt ja! Er modning:) jeg får det spesielt når han beveger seg
What she said :-)

Dessverre ikke noe å gjøre med. Føler meg dum innimellom når det stikker til på butikken f.eks og man liksom stopper opp og fryser til:P

Har hatt det på samme vis de siste dagene. Pluss heftige mensmurringer og vond korsrygg. Er helt jævlig til tider, men helt normalt ettersom jeg skjønner. I går og i dag har det vært nedpress og kynnere samtidig noen ganger når jeg står, så det føles som ungen holder på å falle ut. Idet det begynner tar jeg meg i å lure på om det er rier, men det er for kort og for sjeldent og for annerledes nesten :p
Hadde det likt som deg sist: Ingen tegn før senga var våt :p

What she said :-)

Dessverre ikke noe å gjøre med. Føler meg dum innimellom når det stikker til på butikken f.eks og man liksom stopper opp og fryser til:P
Haha ja DEN følelsen når man går nedover en reol og plutselig må stoppe opp og krysse bena mens man tar seg til dåsa, før man innser at det der så litt spesielt ut:p

Haha ja DEN følelsen når man går nedover en reol og plutselig må stoppe opp og krysse bena mens man tar seg til dåsa, før man innser at det der så litt spesielt ut:p
Ja og jeg skvetter så jævelig så roper gjerne også:P "au! Eller oi!" Haha! Uff.

Helt normalt og jævlig vondt.... :-/

Har hatt det skikkelig sånn jeg også. Ingenting med de to forrige. Kjennes litt ut som om når tannlegen treffer en nerve, eller som om noen kjører en syl ned i bekkenet på meg.
Hvis det er noen trøst, så ble det faktisk bedre når hodet festet seg. Så du får bare krysse fingrene for at det er det babyen jobber med

Back
Topp