Nedpress og stikking nedentil

lihhhnn

Elsker forumet
Er det flere som har hatt det?
Jeg skvetter til hver eneste gang, å d skjer veldig ofte når babyen er veldig aktiv.
Av å til er det så vondt at jeg har bare lyst å legge meg ned å hyle i smerte. Andre ganger er det mest at jeg skvetter til.

Blir litt beskymret når det har holdt på i noen timer nå.

Er 30+4 idag.

Har lest noe om at det kan være babyen som fester seg, men har ikke erfart det selv enda da. :)

Logisk :-)

Kjenner jeg overtenke mer nå

Har og hatt litt stikking nedentil og spurte jordmora om det, ho sier det e helt vanlig. Vi har så mange nerver i ryggen, og når ungen legg seg med hodet ned e det naturlig at det blir mere press på de. Helt ufarlig, men veldig ubehagelig! :)

Her har jeg kjent nærmest en slags kloring nedentil, akkurat som noen stikker fingrene opp i sjeden og klorer på livmortappen med neglene :eek: Er skikkelig ubehagelig, særlig når jeg er oppe og går :p Må bare stoppe opp og hvile litt da, Hehe. Var sånn med forrige mann oxo. Og det ble bare verre jo nærmere termin jeg kom... :inpain: Ei jeg snakket med, mente det var mini som lå med hendene ned men vet ikke jeg...

Det er jo sikkert hundrevis, kanskje tusenvis av nervebaner nedi der. Så når babyen kommer lenger ned og man har nedpress. Så blir forbanna vondt! Jeg ville faktisk helle knekt foten enn å ha mange av de smertene jeg har om dagen.

Her har jeg kjent nærmest en slags kloring nedentil, akkurat som noen stikker fingrene opp i sjeden og klorer på livmortappen med neglene :eek: Er skikkelig ubehagelig, særlig når jeg er oppe og går :p Må bare stoppe opp og hvile litt da, Hehe. Var sånn med forrige mann oxo. Og det ble bare verre jo nærmere termin jeg kom... :inpain: Ei jeg snakket med, mente det var mini som lå med hendene ned men vet ikke jeg...

Akkurat sånn det kjennes ut som!

Opplevel nesten det samme også , føles som noen spiller piano eller graver med hendene  mest på siden når legger meg at kjenner og vet babyen liker å ligge på tvers her :hilarious:

Det hørtes helt sykt ut!! :eek::eek: Kan ikke si jeg akkurat gleder meg til det er min tur.... :p

Jupp, føker meg helt spreng der nede.. og det er så sykt vondt... stikking, og none ganger kjennes det ut som skambeinet skal knekke, og avog til er det akurat som enn må bæsje, uten at enn må det.. tok det opp med jordmor på fredagen, og det var helt normalt. var bare nedpress :-) så vi får bare smøre oss med tolmodighet :)

Har hatt disse stikkende smertene ganske lenge egentlig, kanskje siden uke 12.. som om noen knivstikker meg langt oppe i skjeden.. men er visst normalt i følge legen og alt ser jo fint ut :p i det siste har jeg fått smerter og følelsen av nedpress og det mente legen var vokse/strekksmerter :) så fikk beskjed om å ta kontakt om det ble rask forverring, ellers så var alt normalt :)

Her presser det på både forann og bak :p murringer i ryggen og små ilinger. Hun treffer noen nerver nedi bekkenet og det er vondt! Og blæra tåler veldig lite :p hodet er nesten festet og hun er langt nedi bekkenet. Skal til JM neste mandag og spent på om hun er helt festet da :)

Av og til gjør det bare så vondt!!
Heldigvis ikke hele tiden :-)

Nå skjønner jeg hva du mener! :eek: :p

Back
Topp