Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre Akkurat i natt var det nesten så jeg brukte rieteller haha, det var skikkelig ekkelt! Lillegutt har ligget med hodet ned i en mnd så at hodet fester seg nå er veldig sannsynlig. Skal til JM på fredag og håper han ligger i klar posisjon til den store dagenAha,opplevde det samme forrige uke og nå er hodet festet
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme som meg:/ noen som vet hva disse stikkingene er for noe?? Er som noen stikker meg med nål oppi der der! Kan komme uansett om jeg sitter/ligger/står/går :/Jeg merker mest til kynnere og nedpress når jeg går, men i dag har jeg vært så veldig plaget med stikkinger :/
Er ikke det som er modningen tro?Samme som meg:/ noen som vet hva disse stikkingene er for noe?? Er som noen stikker meg med nål oppi der der! Kan komme uansett om jeg sitter/ligger/står/går :/
Hadde ikke gjort noe detEr ikke det som er modningen tro?
Enten er det babyen som fester hodet eller så er det modning!Samme som meg:/ noen som vet hva disse stikkingene er for noe?? Er som noen stikker meg med nål oppi der der! Kan komme uansett om jeg sitter/ligger/står/går :/
Ja veldig ubehagelig! Gått det går lile fort over som det kommer!Enten er det babyen som fester hodet eller så er det modning!
Det er så ubehagelig, lager lyd hver gang