Nedpress og ryggsmerter

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Denne uken har jeg hatt mye nedpress, kynnere og skikkelige tak i ryggen, særlig om natten. Flere i samme situasjon? Det er veldig ubehagelig og litt skremmende at fødselen sikkert er 100 ganger verre :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei:)

Jeg hadde det samme for ca 2 uker siden, og det viste seg at det vart hodet som holdt på å feste seg.

Var ganske smertefullt til tider, og jeg slet med å sitte rett opp og ned. Det tok ca 3 dager og så var det mye bedre.

Men jeg kjenner at ting har forandret seg der nede. Er ikke like behagelig å samle beina , sitte lenge osv.
Beste for meg er å ligge helt rett .

Håper det går bra med deg❤️

Aha,opplevde det samme forrige uke og nå er hodet festet

Så godt å høre :D Akkurat i natt var det nesten så jeg brukte rieteller haha, det var skikkelig ekkelt! :) Lillegutt har ligget med hodet ned i en mnd så at hodet fester seg nå er veldig sannsynlig. Skal til JM på fredag og håper han ligger i klar posisjon til den store dagen :)

Jeg våkner hver natt av at det gjør skikkelig vondt. Mye kynnere og nedpress uten like når jeg går, kjenner at jeg er veldig øm nederst i magen og i dåsa kjennes det ut som :P Glad for at det bare er litt over 5uker til termin! :)

Jeg merker mest til kynnere og nedpress når jeg går, men i dag har jeg vært så veldig plaget med stikkinger :/

Jeg har ikke hatt kynnere på lenge, men nedpress hver gang jeg går mer enn 1 minutt..

Har en del kynner med mensenmurring, ikke så mye nedpress...men så er jo hodet hennes festet og merker at hun tar litt ekstra plass der nede ;)

Ååå, nå får skambenet, lysken og symfysen gjennomgå nedi der.. Hjelpes, hva er det han driver med? Skulle tro han var på tur ut med karatespark og brekkjern.

Samme som meg:/ noen som vet hva disse stikkingene er for noe?? Er som noen stikker meg med nål oppi der der! Kan komme uansett om jeg sitter/ligger/står/går :/
Enten er det babyen som fester hodet eller så er det modning!
Det er så ubehagelig, lager lyd hver gang:oops:

Enten er det babyen som fester hodet eller så er det modning!
Det er så ubehagelig, lager lyd hver gang:oops:
Ja veldig ubehagelig! Gått det går lile fort over som det kommer!
I dag tidlig våknet jeg med skikkelig mensen tak nederst i magen! Kom 4-5 sånne tak! De var vonde , veldig vonde værre enn mensen! Nesten sånn jeg tenkte at oi skjer det nå! Så roet alt seg ikke ikke kjent murring eller vondt siden?? Hva i alle dager var det:/

Vært hos JM og hodet på lillegutt ligger veldig godt til, men ikke heeeelt festet :)

Back
Topp